Årets julklapp 2011, Färdiga matkassen

16 Nov

Årets julklapp är nu utsedd och faktiskt väldigt otippat(för mig iaf) blev det Färdiga matkassar som ska ges bort i jul till alla nära och kära. Men det är ju ändå en idealisk present, många familjer behöver ju mindre tid för att planera och i affärer och bara koncentrera sig på tiden tillsammans. Även om du får laga maten själv så slipper du planera menyer för veckan och handla. Jag hade absolut uppskattat denna julklapp då fantasin just nu går på sparlåga och energin att åka och handla är lika med noll.

bildkälla: google

Här nedan ser du olika ställen du kan beställa din julklappskasse ifrån:

Saras matkasse

Mathem

Tastelines Matkasse

Ica matkassen

Linas Matkasse

6 svar to “Årets julklapp 2011, Färdiga matkassen”

  1. Amanda 16 november , 2011 den 10:18 #

    Jag tycker faktiskt det var en lite tråkig present, men det finns säkert många som behöver och uppskattar det! =)

  2. EVELINA - DRIVER FÖRETAG OCH SKRIVER ROMAN! 16 november , 2011 den 10:38 #

    Hade inte heller förväntat mig att det skulle bli det som är årets julklapp, men samtidigt så passar det verkligen alla stressade människor i dagens läge =) Jag skulle inte tacka nej till den julklappen iaf! =)

  3. malin-helena 16 november , 2011 den 11:36 #

    jag har funderat några ggr på dessa matkassar, men tror inte det är något för mig faktiskt. Jag gillar allt planera maten själv, även om fantasin ibland försvinner.
    Men håller med om att det var väldigt otippat det detta skulle bli årets julklapp får jag säga.

    Ja, det fanns maaaaaassor med tomtar, julgardiner och allt man kan tänka sig på Gekås nu. 😉
    Jag inhandlade inte så mycket sådant. (blev en hel del förra året) haha..
    Men vill ju inte över pynta när man bor i en 2a känner jag. 🙂 Men några få julsaker kom det allt med i kassen. hihi..
    Men det är riktigt roligt att åka till Ullared med en god vän. Lagomt med 1-2 ggr per år tycker jag. 🙂

    Hoppas du har en fin dag!

  4. Nadja 16 november , 2011 den 12:20 #

    Tack så mycket. =) Jag har spelat alfapet på nätet i 5 år. =) Jo vad skoj att få bli vald som testbloggare, tack så mycket. =)

    Allt bra? =) Tyvärr finns inte någon sådan matkasse som vi kan beställa till oss. =)

    Kram

  5. Linda - ndaiL 16 november , 2011 den 18:28 #

    Inget jag kommer köpa i julklapp 🙂

  6. Sofia 17 november , 2011 den 20:43 #

    Hade lätt haft en sån där om jag inte bott själv. Eller dom kanske ha kassar för en person också? Eller nja knappast troligt. haha

Kommentera

