Leilas Söta Jul 30 november

15 Nov

Precis som utlovat skulle jag ju publicera när Leilas nya julprogram har premiär. Programmet kommer iår heta Leilas söta jul och börjar 21.00 den 30 november på 7an.

Programmet kommer innehålla massvis med recept på julgodis, desserter och även tips till julbordet och nyårsfesten. Hon kommer bjuda på klassiker i ny tappning från olika delar av världen.

Nu är det nog inte bara jag som längtar!!

17 svar to “Leilas Söta Jul 30 november”

  1. EMMAS! 15 november , 2011 den 17:27 #

    sv: hehe yeey =D vad görs? kram!

  2. Anna 15 november , 2011 den 17:46 #

    Åh de får jag inte missa=)

  3. Helena 15 november , 2011 den 18:05 #

    ÅH det längtar jag också till! 🙂

    Sv; Nu är svaren skickade till dig.

  4. Amy's piece of cake 15 november , 2011 den 18:47 #

    Äntligen! 😉

  5. Det va ju inte så smart av mig att kolla in på din blogg när jag försöker ha sockerförbud 😉

  6. tess 15 november , 2011 den 21:14 #

    Du, jag längtar som bara den till julen!! För första gången på flera år faktiskt 😉

    Nu har jag mailat min nya bloggadress till dej 😉 Kika gärna in där ist!

  7. Carro 15 november , 2011 den 21:19 #

    åå kommer säkerligen vara ett supermysigt program!!

  8. i min lilla lilla värld 15 november , 2011 den 22:40 #

    Snygg är hon dessutom!

  9. Sv Jo men precis, det är de glada, roliga, minnesvärda stunderna som ger så otroligt mycket och som skänker den energin man så väl behöver för att överleva stress och trots 😉

  10. camilla 16 november , 2011 den 08:20 #

    ÅÅ jag tycker om hennes program massor 😀 har sett nästan alla olika hon gjort tror jag 🙂
    hur mår du idag?
    kramar

  11. Ida 16 november , 2011 den 08:30 #

    Hon är så sjukt duktig, älskar hennes recept!

  12. sara 16 november , 2011 den 08:36 #

    fasen kunde de inte varit nån annan som gjort nåt sånt progr, jag klarar inte av o kolla på henne. haha

  13. Caisa 16 november , 2011 den 09:42 #

    Vad bra att du skrev när premiären av hennes julprogram börjar! Så jag har längtat!!! 😀

  14. Emelie - Mamman som älskar vitt 16 november , 2011 den 09:56 #

    Jag längtar också kan jag lova 😀 Leila är så himla braaa och duktig!!!!

    Sv. Hehe ja visst är lampan fin 🙂 Hehe du får ta igen det nån dag då 😉
    Ja självklart vill jag vara med 😀 vinna lite fina burkar till nya köket!
    Hur är det med eran flytt, kommit in änn?
    Kram!

  15. Patricia♡ 16 november , 2011 den 15:32 #

    Åh, det där programmet vill jag inte missa. Men med mitt minne lär jag väl glömma att kika på det ändå!

    Haha, jag vet inte hur jag hamnade där ärligt. Har inte gjort något för att hamna där i alla fall. Tror inte att det är så viktigt för mig.

    Kram

  16. Matildaz 16 november , 2011 den 17:49 #

    åh längtar!

  17. Lina S 17 november , 2011 den 09:30 #

    Ska jag se!

Kommentera

