Åhléns har textilierna för julen

14 Nov

10 svar to “Åhléns har textilierna för julen”

  1. Linda-Mamma till Alfred 14 november , 2011 den 10:35 #

    Ja första fars dag & mors dag känns verkligen helt overkligt! Minne fö livet verkligen..o tänk sedan när Alfred köper presenter själv till oss,hihi…spännande!

  2. Carro 14 november , 2011 den 11:07 #

    Vilka söta tygservetter! Sugen jag blev på att pynta nu!

  3. Amanda 14 november , 2011 den 12:18 #

    Jag var inne en sväng på Åhléns i fredags, de hade verkligen så mycket fina julsaker! =)

  4. Barnens Hjältar 14 november , 2011 den 12:19 #

    Åhléns har alltid så mycket fint 🙂 Skall ta en tur in på hemsidan och kika 🙂

  5. Mamma till William och Wilma 14 november , 2011 den 12:30 #

    God eftermiddag..
    Finns så mycket fint inne på Åhlens till hemmet..Boken man fyller i till barn är från Bokus..Ha en fin måndag.kram

  6. Emilia 14 november , 2011 den 14:05 #

    Sv: Ja det tycker jag med 🙂

    Jag gjorde puré av min butternut som jag frös in. Jag tänkte att det kan vara bra att slänga ner i en soppa eller kanske köttfärssås utan att kräsna ögon ser några bitar 😛

  7. Sofia 14 november , 2011 den 18:35 #

    Åh jag gillar Åhlens. Hittar alltid alldeles för mycket saker där. 🙂

  8. amanda 14 november , 2011 den 20:34 #

    svar: tack så hemskt :)!

  9. Jennie & Fröken Flis 14 november , 2011 den 21:48 #

    så mycke fint 🙂 Ja längtar efter JUL nu! 😉

  10. Viola 14 november , 2011 den 22:56 #

    Åhléns har verkligen gjort ett uppsving på inredningsfronten under senare år! Det gillas!

    Kul att du är från Karlskrona btw 🙂

Kommentera

