Truly Me’s smyckesevent

3 Nov

Nu är det bara en timme kvar av Truly Me tävlingen och vi har fått in många fina bidrag redan, det kommer inte vara lätt att välja ut den tjej(eller kille) som får det fina halsbandet.

Ikväll hålls även smyckeseventet här i Karlskrona, jag och några härliga tjejer från Nöjesgalaxen passar på att träffas och göra något kul tillsammans. Vi ska självklart på eventet där det bjuds på mousserande vin, en liten goodiebag, fina erbjudanden på deras fina smycken och en rolig kväll!

Eventet börjar kl 18.00 och hålls på Statt, har du vägarna förbi så passa på att anmäla dig också vilket du gör här!

6 svar to “Truly Me’s smyckesevent”

  1. Helena 3 november , 2011 den 17:13 #

    Hoppas det blir ett trevligt event! Ha så skoj:)

  2. Thessan 3 november , 2011 den 18:19 #

    åå vilken fin blogg du har!

  3. camilla 3 november , 2011 den 19:20 #

    vad kul:D åå va avis jag blir på att du ska till roxette:D hoppas de blir riktigt bra:D
    Imorn ska jag träffa en kompis o på lördag träna annars e planerna inga faktiskt:P slappa o fira att tentan e över haha:P
    kraaam

  4. K - Livet på Malta & som mamma! 4 november , 2011 den 00:25 #

    Sv; Vi säljer allt ifrån lösgodis, cheez doodles, krögarpytt, kalles kaviar (kyl, frys & torrvaror) jaa en liten mini IKEA helt enkelt ;p Här har du hemsidan: http://www.candynavia.com.mt/

    Såg nu att du är från Karlskrona, min sambo är osså därifrån nämligen 🙂

  5. camilla 4 november , 2011 den 08:30 #

    Åå de här känns dumt men e de ok om jag testar något annat? jag har aldrig gillat mörk choklad och ingen annan i min familj gillar det heller så den kommer bara ligga här o bli ouppäten xD

  6. sara 4 november , 2011 den 08:33 #

    var de lyckat?
    fasen, jag hade inte koll på datumet det var! annars hade jag ju gärna åkt dit.

Kommentera

