Snart ska här bakas

3 Nov

Igår blev det bakpremiär i nya lägenheten! Jag började lite smått med att baka chokladbollar, hälften med kokos och hälften med pärlsocker. Det är ju ändå något visst med klassiska chokladbllar!

Dessutom fick jag igår hem en liten ask med spritstyllar. 16 stycken i med olika mönster och storlekar fanns i asken och de går att köpa på Style & Funstuff för bara 199 kr, vilket fynd! Här ska börjas dekorera på hög nivå snart!


13 svar to “Snart ska här bakas”

  1. Carro 3 november , 2011 den 11:28 #

    Så kul med lite nytt!

  2. Amanda 3 november , 2011 den 13:05 #

    Vad många fina tyllar, jag är också på jakt efter flera. Så kul att kunna piffa till bakverk, grädde och mos! =)

  3. Linda-Mamma till Alfred 3 november , 2011 den 13:39 #

    Åh gott med flytten och när ni kommit iordning får ni visa hur ni bor!!
    Vad roligt att du gillar min idé.Japp min första bild är såld;)Tror att det är ett lagom pris;)
    Åh du jag vet inte,det är din tur att komma på,tihi..

  4. Barnens Hjältar 3 november , 2011 den 13:57 #

    Kul med nytt 🙂

  5. anniepiie 3 november , 2011 den 14:06 #

    Åhh va roligt, då kan du göra massor med fina utsmyckningar nu! 😉 hihi SV: Jag tycker det är jättegott med kålpudding och en sallad till, himla bra att värma dagen efter oxå! 🙂 Hoppas att du har en bra torsdag nu. 🙂 Kram

  6. Amy's piece of cake 3 november , 2011 den 13:40 #

    Åhh de där tyllarna ska jag köpa! Verkar de ok? Tack snälla för tipset! 🙂

  7. Linda-Mamma till Alfred 3 november , 2011 den 14:09 #

    Hihi ja eller hur,är faktiskt riktigt nöjd med mina älgar;) Du kanske vill beställa en julklapp hihi…Yes men den kör vi på, då meddelar jag;)
    När vi är flera så kanske vi kan bli sponsrade?hehe..

  8. Linda 3 november , 2011 den 14:36 #

    Gör alltid hälften kokos och hälften pärlsocker. sist gjorde jag några lite avlånga, doppade i vit choklad, och mörk choklad till två prickar på = spöken. Såg det i någon blogg för litesedan, supersött blev det!

    Vad roligt, du kommer kunna göra superfina tårtor, eller små cupcakes med alla dessa!!

  9. Jouline♡ 3 november , 2011 den 16:14 #

    Tack så mycket för din kommentar om min säng 🙂 Ja snart är det helg men jag jobbar så jag längtar väl inte sådär jätte värst till helgen hihi^^

    Du får visa lite bilder på hur du bor sen när du kommit iordning 🙂
    kram

  10. Jenlen 3 november , 2011 den 16:14 #

    Så roligt sådana skulle jag också vilja ha! Mm
    chokladbollar är alltid gott..japp just de tack för du påminde mig om
    de måste kolla upp vilken tid osv!

  11. Madde / Mamma och blivade fröken 3 november , 2011 den 22:05 #

    Kul med nytt och gott med chokladbollar 😀

  12. alice 3 november , 2011 den 23:39 #

    svar: ja, det funkar alltid 🙂

    haha vad kul, jag bakade också chokladbollar idag 😀

  13. Jasmine 4 november , 2011 den 19:48 #

    Åh! Jag väntar med spänning på att få se resultaten.
    Kram

Kommentera

