Äntligen iphone 4s!

2 Nov

Igår hämtade jag äntligen ut min nya telefon! En iphone 4s, kan inte annat än att vara riktigt nöjd. Nu är det bara att ordna med lite appar och ställa in allt som jag vill ha det!

Detta inlägg handlar ju inte alls om bakning och för min del gör det ingenting för jag är så nöjd med att jag äntligen är med i iphoneklubben. Nu kan jag också sitta och spela wordfeud och vara osocial, skämtåsido.

14 svar to “Äntligen iphone 4s!”

  1. Nadja 2 november , 2011 den 11:24 #

    Ja visst kan man. =) En supermysig helg. =)

    Vad heter du på word feud? =)

    Kram

  2. Julia 2 november , 2011 den 11:24 #

    Åhh vad kul, en helt ny värld, jag lovar 😉

    Ha en bra dag
    Kram J

  3. Diana 2 november , 2011 den 11:41 #

    Grattis till din nya telefon! Själv har jag precis skaffat mig en 4 och är helt frälst, innan har jag haft ett riktigt gammalt mög till telefon så bara att ha internet är stort! 🙂

  4. lucifer 2 november , 2011 den 12:09 #

    SV: ja det e skönt om snön kommer sent och lite innan jul ^^ då e jag nöjd haha
    Allt jag vill jobba med tills jag vet säkert att jag vill bo i korea hittar man mest i stockholm eller gbg men har bästa släkten där upp och jag går på spelningar där hela tiden men e trött på allt tåg åk och leta efter sovplats så helt klart blir det stockholm.

  5. Mamma till William och Wilma 2 november , 2011 den 12:24 #

    God förmiddag söta..Skoj med nya telefonen..min man ska snart köpa dem med..Ha en fin onsdag.kram

  6. Vivi 2 november , 2011 den 12:24 #

    Jo visst känner man sig lite utanför när man inte har en smartphone med massa appar 🙂 senast jag träffade mitt tjejgäng satt alla utom jag och lekte med sina telefoner 😛 sisådär socialt .
    Själv tror jag wordfued skulle vara den huvudsakliga anledningen för mig att skaffa smartphone, verkar ju så grymt roligt !! 😀

    Håller med, carbonara är skitgott! Kunde itne äta det förr, men nu har ju det kommit ”bacon” på kalkon, är så lycklig över det !!! .D
    Kram

  7. COLORSPLASH 2 november , 2011 den 12:57 #

    Va kul! 😀 Grattis! 🙂

    SV: Ja, nu finns det bilder på hur jag såg ut under halloween ^^

  8. sveriges yngsta bokbloggare / julia 2 november , 2011 den 13:25 #

    SVAR: jag med! fast nu har jag tröttnat lite på det hehe, vill läsa böcker med ett djup. Men jag älskar att kärleks böcker nästan 🙂

  9. Carro 2 november , 2011 den 13:44 #

    Ååååh lyxtelefon!! Kul att ha den nya!
    Du kommer inte bli missnöjd kan jag säga för jag är suupernöjd med min iPhone 4! 🙂

  10. Pernilla 2 november , 2011 den 19:37 #

    Tack vännen 🙂

    Så skoj med ny telefon. Vad heter du på Wordfued? Ha det gott, kram.

  11. EllenOtendal 2 november , 2011 den 20:18 #

    sv; Haha, tack! Men ingenting emot dina ju. Superfina!

  12. Julie 2 november , 2011 den 22:34 #

    Haha, vi får väl se!

    Jag har haft min iPhone ett år nu, och det är den bäta (ROLIGASTE!) mobilen jag någonsin haft. Som en liten dator. Kommer nog aldrig kunna byta från Apple nu.

  13. Patricia♡ 3 november , 2011 den 00:05 #

    Välkommen till Iphone och app världen:D

    Vet, hur dumt som hellst. Borde inte skor tåla tvätt? Vill ju inte ha smutsiga och illaluktande skor. Mm, har inte råd med nya just nu så springer i Converse nu! Stackars mina fötter, men jaja. Nej skor måste bli en prio på något sätt!

    Haha, vad är det som ska införskaffas på Ikea för skoj då?:)

    Kramar

  14. Matildaz 5 november , 2011 den 08:28 #

    trevligt med iphone 🙂

Kommentera

