Andreas Wilsons Juiceverket

31 Okt

Har ni precis som jag undrat var hunken Andreas Wilson tagit vägen? Han som skulle bli en USA-export och bli lika stor som Skarsgård. Men ingenstans har vi sett honom förrän nu.

Bildkälla: aos.se

Förra veckan var han en av deltagarna i Fyra stjärnors middag och i dagarna hittade jag stället där han håller hus som mest. Andreas Wilson har nämligen tillsammans med 3 vänner startat den alkoholfria cocktailbaren Juiceverket. Där kan du få juicer, smoothies och fruktshots! Nästa gång jag är i Stockholm ska jag slinka in på baren på Norrtullsgatan och ta en Apple Fuzz som är den populäraste drinken!

6 svar to “Andreas Wilsons Juiceverket”

  1. Jasmine 31 oktober , 2011 den 10:55 #

    Åh, vilken affärsidé!

    Svar: Tack för berömmet.

    Men det är roligt att se! Oavsett om det är färdigklippta bitar eller inte, är det ju du som skapar och dekorerar på ditt eget sätt. 🙂

    Hoppas att du får en bra vecka!
    Kram

  2. anniepiie 31 oktober , 2011 den 11:32 #

    Men wow va häftigt! 😀 Måste se reprisen på fyra stjärnors middag då oxå! 😉 SV: jaa, verkligen, de bästalacken tycker jag! 🙂 Tack sötis. Kram

  3. Vickan - allt i rosa 31 oktober , 2011 den 12:39 #

    Vilken fin blogg .) Här kommer jag kika in ofta!

  4. Carro 31 oktober , 2011 den 15:54 #

    Vilken bra grej! Dit hade jag velat gå!

  5. Heidi 31 oktober , 2011 den 16:08 #

    Sv: Tack. 🙂
    Jo det är ju svårare att köra på vintern och så blir det tidigare mörkt. :/
    Jo min helg var riktigt bra. 🙂 Hoppas du hade en bra helg. 🙂
    Kom du ihåg att vända klockan? 🙂 Kram

  6. Amanda 31 oktober , 2011 den 16:53 #

    Vad spännande, kul ide med en juicebar och coctailbar i ett! =)

Kommentera

