Lagerhaus har allt för glöggpartyt

29 Okt

8 svar to “Lagerhaus har allt för glöggpartyt”

  1. Linda-Mamma till Alfred 29 oktober , 2011 den 17:42 #

    Nu har jag lagt upp mitt test. Ja hehe blev inget med henne,gör inte så mkt. Verkar vara lite speciell så..
    Jaaaa pasta är ju sååå gott om man inte äit det på ett tag..Nu är det snart lördagsmys här hemma hos oss efter Alfred somnat…skall fixa lite med gardiner osv;)

  2. Fröken Tö 29 oktober , 2011 den 18:30 #

    sv: Tack för alla fina ord! 🙂 Tyvärr är inte det någon tidning som finns att läsa på webben, men ska se längre fram om jag inte kommer att fixa så att den syns på bloggen i alla fall 🙂
    Ha en riktigt fin kväll du med! 🙂

  3. - ELIN - 29 oktober , 2011 den 19:02 #

    Svar: Jadå, serien kommer jag visa inom kort! 😀 Inte för att det är så mkt att se fram emot kanske, haha (;

  4. Lovisa 29 oktober , 2011 den 19:58 #

    Åh vad jag blev sugen på glögg nu 😀

    sv: Vad kul att du gillade spelidén!

  5. Sofia 29 oktober , 2011 den 20:35 #

    Ja tiden går fort nu. Innan man vet ordet av det så är det jul. Galet.

  6. beccis 29 oktober , 2011 den 21:53 #

    hoppas din lördag varit lyckad! kram

    missa inte min tävling där du kan vinna smink: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/elf.html

  7. Helena 30 oktober , 2011 den 23:56 #

    Det var fina prylar du hittat. Tack för tipset:)

  8. Pernilla 31 oktober , 2011 den 18:02 #

    Mys med första glöggen =)

    Hoppas allt är bra med dig? Kram kram.

Kommentera

