Julen har kommit till indiska

25 Okt

15 svar to “Julen har kommit till indiska”

  1. H' 25 oktober , 2011 den 17:40 #

    Sv: Jaaa, men är glad över sminkväskan var ganska snyggt hehe!

  2. Anna 25 oktober , 2011 den 18:53 #

    Fina…

  3. Johanna 25 oktober , 2011 den 19:19 #

    Ja jag längtar, de är bra liv, vi såg dem i sommras på tältturnén

  4. Nadja 25 oktober , 2011 den 19:29 #

    Ja jag fick plocka bort alla bilderna på syskonbarnen. =(

    Jo den var riktigt god. =) Vad händer ikväll? =)

    Kram

  5. C O L O R S P L A S H 25 oktober , 2011 den 19:39 #

    åååh, julkänslor!!!! 😀

    SV: ja, versace är ju ändå ett väldigt dyrt märke men när du samarbetar med H&M sjunker priserna vilket är awesome! hoppas man kan hitta nåt snyggt 😀

    förlåt för sent svar! ❤

  6. en blogg om 5 systrar 25 oktober , 2011 den 20:05 #

    systrarna svarar: Jadu.. skulle ju dött om vi gick in där!! haha kram<3

  7. yasmine modell mamma och fru 25 oktober , 2011 den 21:28 #

    ja det är så nära att åka dit. men stan är ju alltid bäst hehe.
    Nu ska jag ta mig en kopp te kraaam

  8. Matildaz 25 oktober , 2011 den 21:32 #

    SV. Flera valde att ha på sig klänningar dom sytt, även jag 🙂

  9. BELLZOR 25 oktober , 2011 den 23:22 #

    sv: Ja rött hår är riktigt jävla fint 🙂

    Vill bara passa på att tipsa om en tävling där du kan vinna hårförlängningar! klicka på länken om du är intresserad: http://bellzors.blogg.se/2011/october/vinn-harforlangning-i-valfri-farg.html#comment

    Kram! ❤

  10. camilla 26 oktober , 2011 den 07:25 #

    Det är mysigt när julsaker börjar komma fram tycker jag 😀 nu längtar jag massa efter julen haha:P
    Idag mår jag bättre så klarar mig nog undna förkylning hoppas jag haha:) hur mår du?
    Vad ska du göra idag?:D
    kraam

  11. sara 26 oktober , 2011 den 08:41 #

    åh så finfina saker!

  12. malin-helena 26 oktober , 2011 den 09:33 #

    Dessa glöggkoppar såg jag sista jag var på indiska, gillar dem så mycket. Men jag köpte glöggkoppar förra året så jag får väl hejda mig. ^^,

    Nej, tyvärr blev det inga praliner till tjejmiddagen. Jag kände att vi hade så mycket att äta på redan att var mer än nog. 😉 Men jag ska absolut testa dem någon dag, för jag är riktigt sugen på dem. 😉

    Johan vill kalla henne Mesch. haha.. För då blir det Pesch e Mesch när man ropar på dem båda. 😛
    Men det gillade inte jag. hehe..
    Dock har de väldiga problem med att gå ihop just nu. 😦

  13. - ELIN - 26 oktober , 2011 den 15:49 #

    Ååh, längtar tills man kan krypa upp i soffan med glögg och lussebullar, mys! 😀
    Svar: Fetaosten tyckte jag smakade, men håller med om att det inte riktigt var den smaken man hade hoppats på.. Har testat både paprika/chili och franska kryddor också, ingen har varit någon höjdare. Men det duger! Snabblagat är alltid trevligt ;D

  14. tess 26 oktober , 2011 den 18:27 #

    jag längtar till julen ja =) jättefina saker!

  15. Elin 27 oktober , 2011 den 17:28 #

    Gah! Jag älskar julsaker! Blir helt till mig när de kommer ut i affärerna 😀

    Hahaha, ja men eller hur?! Ett år utan att flytta.. hur har ni klarat er? 😛 Men roligt för er 😉
    mm, hon är så grymt bra! 🙂

Kommentera

