Leilas jul under inspelning

23 Okt

Dessa bilder dök upp på Leilas sida i veckan. Det är bilder på köket där Leila just nu spelar in årets julprogram. Där kommer hon bjuda på klassiskt julgodis och godsaker som banoffé pie, chocolate chip cookies in a jar och mycket annat.

När Leilas jul kommer dyka upp i tvrutan är ännu inte spikat, jag kommer meddela er när det avslöjas!

 

8 svar to “Leilas jul under inspelning”

  1. Emelie - Mamman som älskar vitt 23 oktober , 2011 den 12:03 #

    Ja, det kommer nog bli superbra med tavlan, när man fått allt på plats! 😀

    Åh, längtar till Leila bakar börjar =) Mysigt program det och vilket fint kök hon är i!

  2. Rinki 23 oktober , 2011 den 13:40 #

    Härligt! Jag gillar Leila, däremot känns det ibland som att hennes saker är rätt avancerade, eller att man behöver ganska så speciella, alternativt dyra ingredienser och som student blir det dessvärre inte mycket pengar till sådant. Men hon känns härlig, varm och mysig, så ser ändå fram emot hennes nya julrecept. Jag har däremot inte kollat på henne på TV sådär supermycket, men det blir något avsnitt hit och dit.

    Sv: Ja, jag gjorde faktiskt om receptet och testade att göra två andra pajer, de blev mycket godare. Den ena var med kassler, kantareller och lite purjolök. Det blev super, den andra var enkel med kassler och ost. Övning ger färdighet.

    Hehe, bingolotto har jag nog aldrig kollat på, i alla fall inte ett helt program, däremot älskar jag det där med att sitta och slå in paket kvällen innan julafton, däremot så brukar jag hitta presenterna ganska långt innan — jag kan inte hålla mig och då blir det att jag går omkring och bara längtar efter att jag får ge bort dem.

    Hoppas att det går bra för din sambo med flyttningen, vart jobbar du nu i helgen? Är det på båten? Med skolan går det nog bra, jag håller på med en hemtenta nu, så det är väldigt nervöst. Håll gärna tummarna för mig 😉 det kan behövas.

    Puss och Kram!

  3. Amy's piece of cake 23 oktober , 2011 den 15:43 #

    Tack för tipset på rostyllen! 🙂

    Älskar också att titta på Leilas program, ska bli kul att se julprogrammen!

  4. Pernilla 23 oktober , 2011 den 19:25 #

    Åhh ser ju jätte mysigt ut =)

  5. kajsa 23 oktober , 2011 den 19:33 #

    Spännande!
    Man blir aldrig trött på Leila 😀

  6. Fröken Tö 23 oktober , 2011 den 21:35 #

    Åh, längtar tills de börjar sände de programmen!
    Jo, det är lite av ett måste för mig att vandra runt med de attiraljerna i min väska 😉
    Åh, det lät som en riktigt god mumsbit! 🙂 Och cateringvärd lät också roligt, speciellt eftersom du får vistas ute på vattnet! 🙂 Ha en bra kväll!

  7. Elisabet 24 oktober , 2011 den 13:45 #

    Vad kul, jag gillar verkligen hennes program.

  8. Jasmine 25 oktober , 2011 den 19:25 #

    Åh, va’ spännande! Jag blir lite sugen på att se det. Meddela gärna när det ska sändas på teve, vore snällt (du som har så bra koll!!).

    Svar: Tack, tack! Roligt att du gillade min senaste tag? Såg du de två tidigare skapelserna? De blev jag faktiskt himla nöjd med. 🙂
    Nej, försäljningen går inte framåt. Kanske för att jag inte gör en så stor grej av det, eftersom kortmakandet endast är en hobby. Men jag fick faktiskt en kommentar som frågade om jag säljer mina kort och om det finns möjlighet att specialbeställa. Det gjorde mig så glad! Jag skrev ett inlägg i min blogg och hoppas nu att någon nappar. Önska mig lycka till!

    Jag mår bra, tack. Känns som att en period av nedstämdhet börjar passera och jag ser framåt.
    Hur mår du själv? ❤

    Kramar

Kommentera

