Hjälp hjärtebarnen med shopping!

20 Okt

Måste tipsa om en otroligt fin sak som min testvän Linda ordnat i samarbete med Sofias hus. När du handlar och anger en kod(som du hittar hos Linda) så skänker Sofia 10% till Hjärtebarnen. Detta är en kampanj som pågår till 18 november så passa på att shoppa julklappar där till nära och kära samt något nytt till hemmet samtidigt som du bidrar till en god sak!

Dessa saker har jag satt spaning på så nu väntar bara flytten så jag kan se om jag får plats med allt fint!

 

12 svar to “Hjälp hjärtebarnen med shopping!”

  1. Barnens Hjältar 20 oktober , 2011 den 10:04 #

    Tack för tipset, jag skall in och kika där 🙂

  2. Linda-Mamma till Alfred 20 oktober , 2011 den 10:26 #

    Åh tack finaste tjejen ever! Sådant här gör mig otroligt glad! Ja Dumle Gingerbread låter nice hörru!Ja som sagt finns otroligt mkt fint hos Sofias Hus!

  3. Mamma till William och Wilma 20 oktober , 2011 den 10:38 #

    God förmiddag söta..Så fina saker till hemmet.Ha en fin torsdag söta..kram

  4. Patricia♡ 20 oktober , 2011 den 11:29 #

    Ja verkligen, jag var i behov av en ny mascara så den där presenten passade mig perfekt.

    Åhh, när jag läser om din flytt blir jag också sugen på att flytta. Inreda något nytt. Denna planlösningen vi har nu gör inte direkt att man kan vara så kreativ och flytta möbler osv för att förnya sig:( Så ett nytt boende hade inte varit fel.

    Förstår att du inte vill skicka efter massa saker nu mitt under flytten, man har så att man klarar sig ändå med prylar:P

    Var rädd om dig fina.
    Kram<3

  5. Linda-Mamma till Alfred 20 oktober , 2011 den 12:53 #

    Ny testfredagstjej http://dressingroom.webblogg.se

  6. Carro 20 oktober , 2011 den 13:21 #

    Vilken bra grej!

  7. Nadja 20 oktober , 2011 den 14:14 #

    Jo jag älskar min nya mobil. =) Allt bra? =)

    Hoppas jag vinner. =)

    kram

  8. Tessie 20 oktober , 2011 den 17:34 #

    SV: trafiken kommer vara av från och med idag den 20 till den 25. så det är riktigt segt måste jag säga!! *suckar* men men..

    Tack så mycket, älskar att fota med riktiga grejer… tycker jag är bra på det med. La nyss upp några bilder från idag på min blogg 🙂

    kram

  9. Diman Dilir 20 oktober , 2011 den 20:29 #

    ljustaken var jätte söt!:)

    jag älskar pannkakor!:D ha en fin kväll, kram 🙂

  10. Topdesign 21 oktober , 2011 den 17:54 #

    Hej! Kul att jag hittade hit. Sofias hus är en kund till oss, så vi blir så stolta över henne! Kul att du gillar Mynte serien, kan berätta att till januari så kommer det att finnas världens finaste sockerkaksform i den serien. Vi hittade förlagan i plåt på en loppis i Ö-vik, den skulle verkligen vara tänkt till Mynte, så lik!!

    Ha en fin helg // Lena

  11. Julie 21 oktober , 2011 den 18:35 #

    Tack! Dessvärre kändes det inte så bra, kan dock bero på att jag hade feber. Men det gör inte så mycket, får jag inte detta jobbet så får jag ett annat. Allt har en mening.

    Åh vilka fina saker! Vet inte varför, men allt som är i ljusrosa, vitt, rosa eller matt metall och som ser lite gammaldags ut vill jag ha.

  12. Anna 22 oktober , 2011 den 19:39 #

    Åhhh skulle dö för de fina kannorna.
    Fin blogg du har

    Trevlig helg.
    Kram Anna

Kommentera

