Godaste konsten

18 Okt

Tasteline har nu startat ett samarbete med Easy Art.se med matinspirerade tavlor! Dessa vill jag gärna hänga på väggen!

14 svar to “Godaste konsten”

  1. EVELINA - DRIVER FÖRETAG OCH SKRIVER ROMAN! 18 oktober , 2011 den 10:44 #

    Jättesnygga! Skulle gärna ha dem hängande i mitt kök också =)

  2. Linda-Mamma till Alfred 18 oktober , 2011 den 12:34 #

    hihi passar dig de där;)
    Jaaa ibland kan man behöva lite inspiration på hösten;) Ploppade upp massa idéer här;)
    Ja eftersom jag knappt kn få i mig ngt på morgonen så är yoghurt bra för mig, växer inte i munnen utan slinker lätt ned;)

  3. neli 18 oktober , 2011 den 13:13 #

    ja mycket fina mönster men balmain kan ju =) blir aldrig besviken! älskar deras kläder…

    haha aw så himla söt du är! tack vännen ❤ jo tack, min helg har varit super… ser redan fram emot den kommande helgen! hoppas din också var bra =)
    kram

  4. PEETRA 18 oktober , 2011 den 14:48 #

    Åh så härliga, hehe 🙂

    – Jaså inte? då måste du göra det för det är sjukt roligt 😀
    Ja vi får se om jag hittar någon, annars så kommer jag bara ha kvar dendär 🙂
    Har du haft en bra start på veckan? KRAM

  5. Jouline♡ 18 oktober , 2011 den 15:36 #

    Ja det är så sjukt gott med sockerkaka 🙂 jo tack min jobb natt gick bra och nu idag ska jag jobba natten igen. kram!

  6. linns beautybox 18 oktober , 2011 den 15:50 #

    postern i mitten gillade jag 🙂

  7. Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru" 18 oktober , 2011 den 16:16 #

    Fett coola tavlor!

    Tack så jättemycket !Det var riktigt gott med hotelfrukost !
    Det är bara bra , hur spenderas dagen idag då?
    Kram

  8. Carro 18 oktober , 2011 den 17:14 #

    åh så bra, jag hade velat ha nåt sånt i köket!

  9. MangAnime 18 oktober , 2011 den 19:04 #

    Riktigt fina, helt klart!

  10. Patricia♡ 18 oktober , 2011 den 19:30 #

    De där tavlorna hade jag också gärna haft på väggen – urfina:)

    Kram<3

  11. Julie 18 oktober , 2011 den 22:47 #

    Förjävligt är det! haha

    Åh jag vet, men tycker det känns så töntigt att beställa vegetarisk sushi, då är det ju inte sushi längre!

    ”Keep calm”-tavlan har jag kollat på innan. Har bara aldrig kommit till kritan och beställt hem den tyvärr.

  12. Lina 20 oktober , 2011 den 10:22 #

    Superfina posters! Jag brukar beställa från easyart.se och man kan även rama in tavlorna hos dem o välja bland en massa fina ramar på hemsidan efter att man valt bilden. Jag gillar verkligen Warhols tårta och glass 🙂 De är lite ovanliga och kul o samtidigt väldigt snygga. Blir nog ett köp på dem, med svarta träramar.

  13. Merei 21 oktober , 2011 den 15:52 #

    – åh så fina! kram!

  14. Stéphanie Olsson 1 november , 2011 den 11:48 #

    Här är länken till mattavlorna på Easyart: http://www.easyart.se/teman/Mat-%26-dryck-229.html

Kommentera

