Tävla och vinn ett fint halsband från Truly Me

16 Okt

Tjejer kom igen nu, killar också för den delen! Var med och tävla om det fina halsbandet från Truly Me. Bara här på min blogg och de andra bloggarna på Nöjesgalaxen!

Varför inte unna sig ett vackert halsband eller vinna åt en fin vän som är värd halsbandet?

Klicka på bilden nedan för att komma till tävlingen! 

12 svar to “Tävla och vinn ett fint halsband från Truly Me”

  1. josefine 16 oktober , 2011 den 16:18 #

    allt bra idag? 🙂

  2. beccis 16 oktober , 2011 den 17:03 #

    spelar du något instrument? 🙂

  3. Jouline♡ 16 oktober , 2011 den 17:43 #

    Tack så mycket för din fina kommentar om gravid fotona som jag tagit, hihi ja det blir inte lätt för min vän att välja ut 1 bild. Men dom som hon inte väljer kommer hon göra ett foto album av 🙂
    kram och hoppas du med får en fin söndag, själv ska jag jobba natten idag!

  4. Maya 16 oktober , 2011 den 17:59 #

    Sådant sushi-kit var ju kul 🙂
    Jag vill ha en bra sprits, jag har slitit upp min jag hade från Tuppeware…tips?
    Priser? verkar va sanslösa prier på de jag hittat.
    Och sen ska man köpa tyllarna lösa, vilka ska man välja *suckar*
    Ha en fin söndag!
    Kram Maya

  5. Barnens Hjältar 16 oktober , 2011 den 18:41 #

    Tack, det finns ingen specialutbildning med den inriktningen vad jag vet men det går säkert göra någon form av abrovinsch. Hoppas det i varje fall. Han vill verkligen bli konditor. Tänkte börja öva lite mer här hemma med honom nu också 🙂

  6. Sveriges yngsta bokblogg 16 oktober , 2011 den 18:46 #

    Re: Nej är det? Gud vad mysigt.. den måste ju vara helt kanon då 🙂

  7. Ida 16 oktober , 2011 den 19:22 #

    Jo jag är medveten om att det krävs en motprestation från de som läser. Och att det krävs ENORM trafik innan det genererar några pengar. Men det är ju iaf värt ett försök. Testar jag inte så har jag ju definitivt ingen chans att skrapa ihop några ören :p Jag tänker definitivt anmäla mig till TrulyMe visningen i Uppsala! Gud så roligt med något lite mer annorlunda!

  8. Ida 16 oktober , 2011 den 19:23 #

    Såg nu att den redan varit.. Hmmmpf!”

  9. HANNA 16 oktober , 2011 den 20:44 #

    sv: haha, precis !

  10. Hanna 16 oktober , 2011 den 21:18 #

    Sv: Man ska tydligen blöta den å sen använda den, den var lika dålig ändå, haha!

  11. Maya 16 oktober , 2011 den 21:50 #

    Vad för kopplingar ska man ha och spritspåsar? …jag hittar inte det någonstans…eller så är jag trög *fniss*

  12. camilla 17 oktober , 2011 den 08:30 #

    Hrligt att höra 😀 jo tack det är bara finfint med mig med:D
    har du några speciella planer inför denna veckan?
    kram på dig

Kommentera

