Tävla med Truly Me och Nöjesgalaxen

13 Okt

Den 3 november kommer Truly Me till Karlskrona för ett smyckesevent. Ta med dina vänner på en ”afterwork” och se bländande silversmycken från Truly Me. Här får du chansen att prova hela smyckeskollektionen och hitta dina favoriter – köp på plats eller delge dina nära och kära vad du önskar dig – när du vill ha äkta smycken i en ask. Vi bjuder på ett glas mousserande vin, en lite goodie bag och några unika eventerbjudanden. Det kostar inget att gå på eventet, men en anmälan krävs, för mer info:www.trulyme.se/events. Här kan du även se om Truly Me kommer till din stad.

Vi på Nöjesgalaxen håller i samband med eventet en gemensam tävling där du har chansen att vinna smycket på bilden. Tävlingen avslutas den 3 november kl 18.00, samma dag som eventet hålls i Karlskrona! För att delta ska du:

  • Kommentera i detta inlägg (Du kan även anmäla dig på Red Fever eller Diamond Dollface här på Nöjesgalaxen)med namn, mail och ev länk till blogg och motivera varför just du ska vinna
  • Länka till tävlingen i din blogg(har du inte en blogg kan du länka på facebook)
  • Obs endast ett bidrag per person/ip-adress

År 2009 startade Heléne Wetterskog, smyckesdesigner, sin egen smyckeskollektion under eget varumärke ”Truly Me”. Smyckena vänder sig till dig som hittat din egen personliga stil och vill uttrycka det med äkta silversmycken. Smyckena säljs idag i egen webbutik, samt att smyckena nyligen släppts till försäljning av utvalda återförsäljare. För mer info: www.trulyme.se

28 svar to “Tävla med Truly Me och Nöjesgalaxen”

  1. Heidi 13 oktober , 2011 den 16:05 #

    Sv: Haha, jag igen borde ta mej i nacken och börja baka lite mer, men nu tar studierna en hel del. Men jag har ju nu en vecka ledigt så kanske jag hinner baka något. 🙂
    Det var faktiskt en aningen stor lägenhet. Eftersom vi har här med min sambo en 59,9 kvm.
    Det låter ju bra att flytten skulle gå då du är på jobb. 🙂
    Kram

  2. beccis 13 oktober , 2011 den 16:49 #

    hur mår du idag? 🙂

  3. Sofia - Tävlingar på gång! 13 oktober , 2011 den 17:43 #

    det var det 😀

  4. Sveriges yngsta bokblogg 13 oktober , 2011 den 17:58 #

    SVAR: Nej precis, det tycker vi också och man kan inte läsa för många böcker heller 🙂

  5. Nathalie Nyrén 13 oktober , 2011 den 18:11 #

    okej 😀 haft en bra dag?

  6. Rinki 13 oktober , 2011 den 18:17 #

    Tack så jättemycket för ditt snabba svar! Jag blev jättesugen på att testa pajen med kyckling, rödlök, paprika och champinjoner. Ska man alltså vispa ned osten i pajdegen? Måste det vara någon speciell ost så att degen verkligen håller ihop? Utbudet av laktosfria ostar är nämligen inte många…dessvärre. Creme cheese finns ju dock.

    Har du några mått på hur mycket kyckling, rödlök osv som behövs? Har du något du går efter?

    Sv: Jag älskar julen jag också! Jag blev helt tokig häromdagen när jag såg att de redan nu sålde Julmust på Sabis. Jag som har en ”regel”, som sitter kvar sedan barnsben, att man inte ska dricka julmust förrän första advent, å andra sidan så längtar jag och njuter riktigt mycket när jag väl ”får” dricka det!

    Puss och Kram!

  7. Emma 13 oktober , 2011 den 18:42 #

    SVAR Men så underbart, svamp är nästan för gott! Men jag tycker att plocka den är halva grejen också, älskar skogen! 🙂

  8. elin 13 oktober , 2011 den 20:19 #

    ååh, tack så mycket Eleonore 🙂 ❤
    Men gumman, har du föresten någon gång tänkt på att kanske öppna ett bageri/café? ❤

  9. Nathalie 13 oktober , 2011 den 20:53 #

    ja men den är ju så fin:D
    jag åt faktiskt juleskum i lördags, så himla gott:D

  10. Barnens Hjältar 13 oktober , 2011 den 20:59 #

    Ja hans förstahandsval är restaurang. Han vill bli konditor. Jag hoppas bara att de har lärare som kan pedagogik kring Asperger. Kan bli tufft annars 🙂

  11. Diana 13 oktober , 2011 den 23:41 #

    Kul med event, jag gissar att du kommer vara där? 🙂

  12. Anna 14 oktober , 2011 den 00:39 #

    sv: TACK gulle 😀 JA det stämmer bra det 😀 haha

  13. malin-helena 14 oktober , 2011 den 08:03 #

    Ja, det kommer nog inte vara några problem för oss att börja älska den där lilla varelsen. Jag hoppas bara att uppfödaren tycker vi är bra med. 🙂
    Men vi har ju en katt redan och det verkade på henne som att det inte skulle bli några problem. ^^,
    Kan knappt vänta till nästa tisdag! *längtar*

    Ja, min torsdag var inte mycket att hurra för. Jobbade heldag, så ja.. 😉
    Men idag kommer min föräldrar ner på besök. Så stannar de till måndag så det ska bli riktigt roligt!

    Ha en jätte fin helg!

  14. sara 14 oktober , 2011 den 08:37 #

    va roligt! ska du gå? de där lät ju trevligt 🙂 vart ska de vara i kkrona?

    va skönt att nån håller med de där om läkarna! jädrans skit de där.. men men. får väl hålla tummarna att röntgen inte visar nåt! kram!

  15. Patricia 14 oktober , 2011 den 09:33 #

    Haha, jag vill bara varna dig för stämplarna – det låter lättare än vad det är och det är väldigt kladdigt – bara en varning.

    Bra, då får du gärna skicka mig lite julgodisrecept när du väl packat upp allt:)

    Kram<3

  16. Nadja 16 oktober , 2011 den 13:14 #

    Jag skulle så gärna vilja vinna detta smycket och det är på grund av en sommar med mycket sjukhus inläggning. Så skulle jag vinna för att få lite glädje i mitt liv. Sen kan jag inte länka till min blogg för den är hemlig.

    Kram

  17. ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG 16 oktober , 2011 den 14:04 #

    Jag vill vinna för att smycket är kanonfint.

    Tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/october/halsband-311.html

  18. Diman Dilir 16 oktober , 2011 den 15:22 #

    nu äntligen har jag hittat till din blogg igen! 😀 försvann från bloggvärlden ett tag hihi 🙂

    Jag är med! den är super fin, och texten är vacker!(:

    Jag har skrivit om det på facebook, jag hoppas det är lugnt? vill inte lägga upp massa tävlingar på bloggen . 🙂

    håller tummarna! KRAM<3

  19. liselotte 16 oktober , 2011 den 17:43 #

    Är gärna med och tävlar, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/halsband-311.html Vill gärna vinna för det är ett underbart smycke, helt i min smak.

  20. Ida 16 oktober , 2011 den 18:14 #

    Jag är med & tävlar! 😀

    Skulle vilja ge detta halsband till min kära mor. Hon ställer alltid upp & sviker mig aldrig, vad jag än kan tänkas ställa till med 🙂 Hon är värd detta halsband!

    // Ida
    i_flygare@live.se

    • Eleonore 18 oktober , 2011 den 10:38 #

      Va roligt att du är med och tävlar Ida, lycka till och håll utkik den 4e november då vinnaren avslöjas 😀

  21. Annika 17 oktober , 2011 den 11:52 #

    http://enextrablogg.webblogg.se/2011/october/halsband-1.html#comment

    Jag skulle vilja vinna halsbandet, eftersom jag har dålig självkänsla därför skulle texten ”truly me” passa in på mig.

  22. jenn 17 oktober , 2011 den 11:57 #

    Ohh ja! Klart att jag vill prova lyckan !!!
    Jag är en ensamstående mamma med 2 barn, som studerar för att få ett bättre liv åt oss alla 3! Jag vet att det är värt det i sista enden, då jag kan bli en ännu bättre förebild för mina barn och visa dem att man kan allt det man gärna vill i livet om man bara kämpar hårt för det!
    Men det är mycket som måste offras, och det är inte alltid lätt att fa ekonomin att gå ihop, och det är sällan råd att unna sig något extra!
    Så jag håller tummarna och hoppas på tur!

    Jag har gillat pa FB med namnet Barbados jenn och tipsat:
    http://barbados.blogg.se/2011/october/smycke.html

  23. Millah - väntar första barnet ♥ 18 oktober , 2011 den 10:16 #

    1. Jag är jätte gärna med och tävlar 🙂
    2. Jag har länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/smycke.html

    Hoppas på tur:) Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

  24. Jennysen 19 oktober , 2011 den 22:46 #

    Jag är med och tävlar om 2 lotter! Att jag kommenterar är nummer 1! 🙂
    Nr 2 är detta inlägg: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/10/?link=1319057102

    Hoppas på tur! 😀

  25. Sandra Johnsson 25 oktober , 2011 den 03:11 #

    Jag vill gärna vinna då jag har ställt upp så mycket för andra nu, så jag har inte unnat mig själv mycket.
    Det hade varit så kul med något nytt som kunnat motivera mig lite till att fortsätta och kan bara säga att det är ett underbart halsband.
    Här får du länken till inlägget där jag länkat hit,
    http://www.nattstad.se/sandrajohnsson?id=1990962

  26. Josefine Bergholm 29 oktober , 2011 den 15:35 #

    Halsbandet vill jag bära, där texten är en påminnelse om vem jag verkligen är. Den är mystisk (säger inget om vem DU är) men jag vet ändå vad den står för nu, jag har precis/håller på att hitta mig själv. Har gått igenom riktigt tuffa saker i mitt liv, jag håller bland annat på att övervinna en anorexia, när man har anorexia säger det sig självt ganska starkt att man är vilsen i sig själv, men nu när jag är påväg på den friska vägen och är i slutkampen, så kan jag behöva detta halsband! Underbart halsband.

    Länkat här: http://www.facebook.com/profile.php?id=1364714346

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tävla och vinn ett fint halsband från Truly Me » Fika med Eleonore - 16 oktober , 2011

    […] Senaste kommentarernaFröken M om Lyckas med dina cupcakes varje gång!Diman Dilir om Tävla med Truly Me och Nöjesgalaxendeniseholmsten om Mias gluten- och mjölkfria Äpple/KanelmuffinsMy Vestlund om Lyckas med dina […]

Kommentera

