Award-Utmaning, avsluta meningen med…

12 Okt

Denna fina Award fick jag igår av Emelie på bloggen Njut en smula! Jag blev oerhört glad när jag såg att jag skulle få göra denna. Brukar vanligtvis inte göra såna här men kände att det var dags att avslöja lite om mig själv och denna var så fin! Så Tack Emelie!

Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… sjunger jag eller har vilda diskussioner med mig själv. Haha nja men händer att jag kommer på mig själv med att prata lite högt.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min telefon! Gick hemifrån den utan en gång och då var plötsligt klockan, kontaktboken, almanackan, kameran… ja allt borta i ett!

3. Min blogg heter som den gör för att jag… ville ha ett namn som många kommer ihåg och innehåller allt jag vill förmedla. Mitt namn skulle vara med och jag ville visa att det var en fikablogg, inte bara en receptblogg.

4. Om jag vågade skulle jag… säga upp mig från jobbet och satsa på blogg och bak på heltid. Göra ett företag av det!

5. Om tio år kommer jag att… driva mitt eget café, vara mamma till 2 underbara barn och bo i drömhuset med drömmannen(som jag redan har som sambo)

Nu skickar jag den här vidare till:

MissVivis, Marcus Slipsen, Linda Hummingbird, Jasmine Rosa natt, Patricia C

15 svar to “Award-Utmaning, avsluta meningen med…”

  1. Barnens Hjältar 12 oktober , 2011 den 10:38 #

    Kul att läsa lite er om dig 🙂
    Ha en fin dag!

  2. Patricia 12 oktober , 2011 den 10:59 #

    Haha, tack för utmaningen. Tror jag ska göra den sedan:)

    Vad kul att jag kunde ge dig en idé om att använda dina kok och bakböcker. Alltid roligt att kunna hjälpa andra. När ska du dra igång detta lilla projekt.

    Oj, är det redan så snart ni ska flytta, ja då förstår jag att du är lite små stressad kanske. Men tänk vad skönt när ni kommit i ordning i den nya lyan, då får du allt bjuda på litte bilder från ert hem;)

    Stor kram<3

  3. Vivi 12 oktober , 2011 den 11:13 #

    Yey tack snälla ! Jag älskar utmaningar 😀
    Nu fick jag ju ngt roligt att göra några minuter ;P
    Tyvärr har jag vääääldigt lite att göra, men det är iaf bättre nu än vad det var för 3 måndaers sedan, man kan bli smått knäpp för mindre 😉
    kram

  4. Diana 12 oktober , 2011 den 11:49 #

    Visst bär man på drömmar! Det verkar vara en massa driv i dig, inom en snar framtid så kan du säkert leva din dröm!

  5. Linda 12 oktober , 2011 den 12:15 #

    Åh vad härligt att du vill ha ett eget café, vilken dröm! Något jag är övertygad om att du skulle lyckas med. Vara utan sin mobil är obehagligt, man har ju numera allt på dem, och en sån sak som att vara utan sin klocka är svårt att hantera tycker jag. Passa bussar och hålla reda på hur länge det är tills affärerna stänger blir mycket trixigare.

  6. Hanna 12 oktober , 2011 den 13:03 #

    Sv: Näee det blir inte långt bort, det är på samma område vi bor på nu (Anderstorp i Skellefteå), men vi flyttar till en bättre gata och en bostadsrätt 🙂

  7. neli 12 oktober , 2011 den 13:13 #

    JAG VET! hon är skitsnygg.. älskar hennes stil =)

    ja det handlar mycket om tur också och att börja gå ut och titta i tid när det gäller rea haha =)
    hoppas du får en fin dag =)
    kram

  8. Mamma till William och Wilma 12 oktober , 2011 den 13:18 #

    God eftermiddag söta..Skoj med en award..Hoppas att du får en fin onsdag..kram kram

  9. Linda-Mamma till Alfred 12 oktober , 2011 den 13:24 #

    Åhhhh ten AWARD till mig, tack! Skall genast göra den!
    Har meddelat våra nya medlemmar inför testfredagen;) Så vi köööör!
    Puss

  10. Pernilla 12 oktober , 2011 den 13:27 #

    Tack vännen, jackan kommer bli bra till vintern med ny halsduk och vantar 🙂

    Hoppas du har en bra dag, kram.

  11. Elin 12 oktober , 2011 den 15:17 #

    Den där var faktiskt en rolig award 🙂

    Ja, men gör det! Är ju en så sjukt sällskaplig sak att göra 😀 och 3 år- gud va länge ni har varit tillsammans nu!

  12. SANNA 12 oktober , 2011 den 16:47 #

    Ååååååååååååh vad jag älskar din blogg! haha 😀

  13. Tessie 12 oktober , 2011 den 20:50 #

    Grattis, vad roligt! 😀 Roligt du kunde skicka det vidare med 🙂
    Smickrande!!…

    sv: Jag förstår du blev glad för den, super mysig. Ska försöka hitta mig några mysiga koppar jag med senare när ekonomin är stabil. Nöjer mig med mina stora blå så länge! 🙂

    Ja, vi ska ses igen och ta kompliterande bilder!
    kram

  14. Emelie - Mamman som älskar vitt 14 oktober , 2011 den 09:36 #

    Hihi, kul du gillad eden. Och vad kul att läsa lite mer om dig 🙂
    Kram å trevlig helg!!

  15. Jasmine 17 oktober , 2011 den 17:31 #

    Tack Eleonore!
    Kram

Kommentera

