Godaste chokladtårtan på 1344

9 Okt

I gallerian Wachtmeister ligger caféet 1344 som är stans inneställe! Här och på Waynes coffee hittar du stans snyggast klädda och de coolaste. Därför hänger jag där en hel del när det vankas lunch eller fika. Skämt åsido är det ett toppenställe med goda sallader, mackor, bakverk och framför allt gott iste! Denna goda tårta avnjöt jag sist jag var där, en chokladtårta som var otroligt mjuk och bara smälte i munnen!

3 svar to “Godaste chokladtårtan på 1344”

  1. Carro 9 oktober , 2011 den 14:36 #

    Mmmm så gott!!

  2. william 9 oktober , 2011 den 16:27 #

    ooooh ser sååå god ut:DD vill ha;D

    SV; naw så snällt sagt:D
    Vad tycker du om mina Häxfoton som jag har tagit på min vän Sosso:D?

  3. Mamma till William och Wilma 9 oktober , 2011 den 20:38 #

    God kväll snäckan.Ha en mysig kväll..Så gott det ser ut..kram

Kommentera

