Inspirationstidningar till drömmarna

6 Okt

Har suttit och tittat på nostalgiska filmen Vingar av Glas idag. Det är när Alexander Skarsgård är som bäst, eller kanske inte bäst men en av hans finaste roller! Vilken 12 åring satt inte och önskade sig en pojkvän som honom i framtiden(så gammal var jag när filmen kom). Tur att jag fått min drömprins nu!

Dessutom sitter jag och drömmer mig bort till min nya lägenhet här jag ska ha min drömgarderob. Bläddrar alltså igenom inspirationstidningar som Plaza interiör, Sofis Mode och chic. Allt man behöver när man behöver drömma sig bort! Det som är blurrat på bilden är det jag smygtestar till min och Lindas Testfredag imorgon…

18 svar to “Inspirationstidningar till drömmarna”

  1. Emma-Lou 6 oktober , 2011 den 16:50 #

    Använder du Phooscape? 🙂 Det gör jag ibland. Det ser ut som en av deras mallar nämligen 🙂

    Svampgratäng är nog gott för den som gillar det. Jag gillar inte svamp, men grabbarna hemma gillade min svampgratäng. Gjorde den endast för dem 🙂

  2. Jouline♡ 6 oktober , 2011 den 18:39 #

    Ja visst är det fint det armbandet 🙂
    kram!

  3. LIENE 6 oktober , 2011 den 19:04 #

    sv: Det är en kofta:)

  4. kajsa 6 oktober , 2011 den 19:45 #

    Vingar av glas är ju så bra!! 🙂
    sv: oj de var mycket bullar 😀 själv var vi lata och köpte..

  5. Lajna 6 oktober , 2011 den 20:56 #

    Hmm.. jag har missat honom helt och vet knappt hur han ser ut.. mer än att han är jättekänd och alla är kära i honom i True Blood 😛

    Sv: Ja det får bli två stycken på lördag 🙂

  6. elin 6 oktober , 2011 den 21:12 #

    Ja verkligen!
    Det hade jag gjort om den hade stått i kruka. Men nu är dom tyvärr i en Stor blomlåda som sitter fast i balkongen, Så jag kan tyvärr inte ta in dom! :/
    Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll med dina inspirationstidningar!

  7. PEETRA 6 oktober , 2011 den 21:32 #

    – Inte? då måste du smaka mcflurry med bilar, ruskigt god ju 😀 Härligt att höra! jo det är finfint med mig också 🙂
    Förlåt för sent svar… kram

  8. Rinki 6 oktober , 2011 den 22:18 #

    Hej gumman,
    åh det låter riktigt trevligt med lägenhet och garderob! Jag längtar verkligen tills jag kan få en egen lägenhet, jag hoppas verkligen att jag hittar någon som hyr ut i andrahand eller något; det vore ju det enklaste just nu. Annat har jag nog inte råd med. Du vet ingen som vill bli av med sin lägenhet litegrann sådär? 🙂

    Hm, jag anar vad det är ni ska testa 🙂 men ser fram emot det!
    Hur är det med dig nu, förlåt för att jag inte har hört av mig, jag har mer eller mindre levt med min kurslitteratur på senaste, så det har inte blivit så mycket mer. Jag hoppas att du hade det riktigt trevligt i Kalmar, köpte du något och hur var humorgalan?

    Jag älskade också Vingar av Glas, däremot så tyckte jag att den var rätt läskig på sitt sätt, så känslosam…det väckte många känslor och tankar, men absolut! Älskar Alexander Skarsgård i den filmen och jag, precis som du, önskade mig någon som honom i framtiden. Jag älskade de slitna jeansen han hade på sig! Hehe.

    Sv: Tack, tentan gick nog helt okej, men vågar inte säga eller hoppas på mycket mer, jag vill inte ta ut någon seger i förskott utifall det inte skulle ha gått bra…man vet ju aldrig.

    Tack också för din fina kommentar om håret, jag ska försöka fixa en bättre bild :)!

    Hur är det med dig?
    Puss och Kram!

  9. Barnens Hjältar 6 oktober , 2011 den 22:49 #

    Ja det är alltid gott att ha lite hemma. Ang bullarna då alltså 🙂

  10. Karin 6 oktober , 2011 den 23:04 #

    Tack (:

  11. Marcus Å 7 oktober , 2011 den 07:40 #

    Mycket bra tips! Hoppas du får det bra på jobbet i helgen också.
    Kram

  12. Martina 7 oktober , 2011 den 09:08 #

    Tack vännen!

    Tidningar kan ge en så mycket inspiration. Kram

  13. sv: Haha! Du måååste testa rostbiffbaguette! otroligt jävla gott 😀

  14. Sandra 7 oktober , 2011 den 09:36 #

    Man vill ju göra om ALLT hemma när man tittar i sådana tidningar haha.
    Den var riktigt god faktiskt, har hittat matinspirationen igen vilket är skönt för det har varit skittråkigt att laga mat senaste månaderna. Jag som brukar gilla det! Risoni är väldigt gott och detta tog inte sååå lång tid heller.
    Det finns otroligt många fina koppar, lätt att gå bananas faktiskt. Jag hade en period förra hösten där varje shoppingrunda (eller bara ärende på stan) ”råkade” resultera i en eller två nya tekoppar haha.

  15. Diana 7 oktober , 2011 den 09:44 #

    Jag är lite för snål för att köpa såna tidningar. Men finns de hos frissan eller läkarmottagningen dyker jag gärna ner i en.

  16. adèle 7 oktober , 2011 den 10:49 #

    behöver också lite magasin att bäddra i!

  17. camilla 7 oktober , 2011 den 15:32 #

    jag undrar om jag har sett den filmen? vad handlar den om?:)
    åå tack hihi de känns helt fantastiskt verkligen 😀 är så lycklig.
    haha vadå fr killproblem ? xD
    idag har jag vart i skolan o nu ikväll blir de slöande framför tv:n haha:P

    kraaam

  18. Julie 11 oktober , 2011 den 12:37 #

    Tack! Känner mig som en gammal tant när mina brorsbarn hälsar på och jag erbjuder dem hårda karameller ur en tekopp.

    Åh, Vingar av glas, på den tiden Alexander Skarsgård var snygg.

Kommentera

