Carolina Gynnings konst på glas

3 Okt

9 svar to “Carolina Gynnings konst på glas”

  1. Linda-Mamma till Alfred 3 oktober , 2011 den 12:54 #

    HIHI JAG HAR ALLA HENNES GLAS I VINSERIEN!!!LOVE THEM.UNDERBART STOA O GODA ATT DRICKA UR!
    Ja verkligen känner att man gör ngt bra. Jag kämpar på med insamlingen så kom igen nu skicka ett litet sms du med…please!!

  2. Josefine - Mamma till Alva 3 oktober , 2011 den 12:57 #

    åh dom är så fina 🙂 jag vill ha allihop ! hihi

  3. Elisabet 3 oktober , 2011 den 13:24 #

    Jag älskar de där glasen!

  4. seperti 3 oktober , 2011 den 13:30 #

    SV: visst är de!

  5. Martina 3 oktober , 2011 den 14:08 #

    de är superfina, har kollat in dem flera gånger. Kramar

  6. Moa - Nybliven mamma till Ella ♥ 3 oktober , 2011 den 15:39 #

    Åh va fräna, skulle inte vara fel att ha allihopa 🙂

  7. Linda-Mamma till Alfred 3 oktober , 2011 den 16:31 #

    Haha jag tror du spelar Wordfeud på dass,adda mig vettja;)
    Tack för ditt bidrag,helt underbart!Nu finns du länkad!

  8. Carro 3 oktober , 2011 den 19:23 #

    åh. de skulle inte va helt fel att ha i skåpet ändå!

  9. Karin 3 oktober , 2011 den 22:49 #

    Fräna glas!

    Kram

Kommentera

