Äppelveckor hos Lennarths

2 Okt

Nu var det längesen jag nämnde mitt favoritkondis här i Karlskrona, Lennaths. Men nu har de Äppelveckor och det kan man ju bara inte missa. Konditoridisken har fyllts av äppelpajer, äppelbullar, äppeltartaletter, äppelmuffins och annat smarrigt. Vad passar bättre än äpplen så här på hösten!  Ska nog ta mig dit i veckan och smaka något smarrigt!

10 svar to “Äppelveckor hos Lennarths”

  1. Carro 2 oktober , 2011 den 16:39 #

    så kul att de har lite tema!!

  2. Blopparna - Alexandra 2 oktober , 2011 den 17:45 #

    SV: Åh, tack så mycket! Min syster som sydde min 🙂

  3. t 2 oktober , 2011 den 18:33 #

    joo vi hitta ett fint bord men köpte inte det för var inte säker på om det fick plats. så blir en tripp dit snart igen;)

    guud min favvo måste ju ändå va äppelpaj=)) mums!

  4. Erika 2 oktober , 2011 den 19:45 #

    Så gott! Bakverk med äpplen är bland de godaste som finns!

  5. Emja 2 oktober , 2011 den 19:45 #

    Sv; Den var faktiskt rätt bra 😀 dock tror jag att den va för lite yngre barn, jag och min pojkvän kände oss lite fåniga när resten av biobesökarna var mellan 5 och 12 år xD

  6. neli 2 oktober , 2011 den 20:06 #

    ja färgen är jättefin på nagellacket =) men sen är det ju depend också så man kan ju kanske inte direkt förvänta sig värsta täckningen haha.
    hoppas du haft en fin helg =)

  7. Jouline♡ 2 oktober , 2011 den 23:36 #

    Ja dom smörgåsarna var inte dumma som gjorde till vårt fredagsmys 🙂
    Härlig bild du lagt upp på äpplen!
    kram!

  8. Malin 3 oktober , 2011 den 08:20 #

    låter ju som ett toppenställe. 🙂

  9. Filippa 3 oktober , 2011 den 09:22 #

    Fin bild 🙂

    Svar: Ja, min helg har varit lyckad. Hur har din varit?
    Absolut, det känns jättebra att jag kommit henne när och kan prata med henne! 🙂

  10. Linda - ndaiL 3 oktober , 2011 den 11:08 #

    Ja, det är helt underbart 🙂

Kommentera

