Vinnaren av höstarmbandet från Strålande är…

30 Sep

Tävlingen där du kunde vinna ett vackert höstarmband från Strålande är nu avslutad och det ar dags att avslöja vinnaren!

Den lycklige som får bära armbandet skapat av Maria är Jennie Himmerman! Hoppas du blir nöjd och kommer stråla i höstmörkret!

Vann du inte armbandet har du fortfarande chansen att vinna det hemliga paketet från Te Frossa, tävlingen avslutas ikväll 21.00! Klicka dig in här

 

 

9 svar to “Vinnaren av höstarmbandet från Strålande är…”

  1. Hanna 30 september , 2011 den 09:57 #

    Vilket fint armband!

  2. Goda frestelser 30 september , 2011 den 10:55 #

    Det kan du ge dig på 😉

  3. Jennie & Fröken Flis 30 september , 2011 den 11:53 #

    men ååh va skojjigt! hihi 😀

  4. Jennie & Fröken Flis 30 september , 2011 den 11:55 #

    vill du ha min adress då kanske, eller hur fungerar det? 🙂

  5. Linda-Mamma till Alfred 30 september , 2011 den 12:16 #

    Oki då..nyfiken på vad du testar idag!!!

    Jag har startat en egen insamling.Hjälp alla hjärtebarn,sprid gärna budskapet på din blogg också!

  6. Diana 30 september , 2011 den 13:00 #

    Grattis till Jennie! Det var ett jättefint armband!

  7. Amanda 30 september , 2011 den 14:26 #

    sv: tack så mycket 😀 Ja Grekland är fint!

  8. camilla 30 september , 2011 den 15:23 #

    vad vackert det var 🙂

    HAHA ja visst kan pulvermos vara underbart ibland 😀 har du ngt sådär konstigt som du kan få crawings efter ibland?:P
    Åå de kan jag tänka mig, e de några utav er som sommararbetade kvar?

    jo tack med mig är allt fint, lite halvtrött sådär 😛 hur mår du?
    kramar

  9. Emelie - Mamman som älskar vitt 1 oktober , 2011 den 08:26 #

    sv. Näe hua, trött på att vara sjuk nu 😦 Men är lite bättre idag iallafall.
    Ja men precis, jobbigt själva flytten fast att baka upp och fixa och få allt på plats är underbart tycker jag! 😀 Sedan att inreda till 1000 😉

    Har ni börjat packa ner grejer en?
    3 lådor har vi packat hittills, får bli mer när jag friskar på mig.

    Kram!

Kommentera

