Glöm inte att delta i Strålande-tävlingen!

27 Sep

Nu är det bara 2 dagar kvar på min och Marias smyckestävling, passa på att delta och vinn ett otroligt fint höstarmband! På torsdag 18.00 avslutas tävlingen och på fredag avslöjas vinnaren!

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

6 svar to “Glöm inte att delta i Strålande-tävlingen!”

  1. Rinki 27 september , 2011 den 22:19 #

    Jättevackra armband, kanske ska ta och vara med, ska tänka lite på det imorgon när hjärnan förhoppningsvis hänger med lite mer. Imorgon har jag nämligen min första tenta på kursen (det har gått så läskigt fort!), men det ska nog gå bra. Jag hoppas det i alla fall :). Hur är det med dig? Hur går det med jobb och så?

    Sv: Hm, jag har nog haft den uppe sedan någon gång i somras 🙂 vad roligt att du gillade den, jag blir jätteglad. Nu har jag däremot fått rödare hår, jag vet att den bilden jag lade upp i mitt förra inlägg var vidare bra när det gällde att visa färgen, jag ska försöka fixa en bättre snart.

    Puss och Kram!

  2. OliviaMånsson 27 september , 2011 den 22:22 #

    SV;
    Tack så mycket! Jag verkligen älskar den & ja, hemskt synd att jag inte har bilder från kvällen! Får ta igen allt en annan dag! 😉

    Ha en fin kväll!

  3. Marcus Å 28 september , 2011 den 07:18 #

    Du har alltid så roliga tävlingar numera på din blogg, alltid kul även om det inte är något för oss killar 😛

  4. Fina Frun 28 september , 2011 den 09:01 #

    Jättefina armband 🙂

  5. Emelie - Mamman som älskar vitt 28 september , 2011 den 09:59 #

    Ja, det är väldigt gott med hembakat matbröd. Speciellt när det är nygräddat och varmt!
    Kram kram 🙂

  6. Marcus Å 30 september , 2011 den 15:16 #

    Jo, klart killar dricker te men jag tänkte på armband 😉

Kommentera

