Årets favorit Ib Laursen

27 Sep

Ib Laursen har blivit årets märke inom köksprodukter. Ib Laursen har fått sitt genombrott i Leila Lindholms alla bakprogram och finns numer i var och varannat hem. Dessa produkter är från serien Mynte som är den mest kända men det finns mycket mer att se från märket till hela hemmet. Se nedan för länk till deras produktkatalog!

En vacker dag ska jag ha allt från serien! Kan inte annat än älska de fina pastellfärgerna, mjuka formerna och ränderna som kännetecknar Mynteserien.

Dessa priser är från Grannfrun men finns även andra återförsäljare på nätet och i butik.

Här kan du se årets produktkatalog, kolla och njuuut!

8 svar to “Årets favorit Ib Laursen”

  1. Elisabet 27 september , 2011 den 10:42 #

    Ursnygga saker, förstår att de är populära!

  2. Jasmine 27 september , 2011 den 11:27 #

    Riktigt fina produkter! Och inte heller så himla dyra – perfekt!
    Hoppas att du har en bra tisdag.
    Kram

  3. Linda-Mamma till Alfred 27 september , 2011 den 14:22 #

    Såååååå fina älskar Ib L!
    Ja hoppas hon får rätt medicinering som passar henne då kan hon ju leva som en vanlig person resten av sit liv. Tänk bara att få diagnosen och veta att detta kommer vara med mig hela livet=(
    Testade faktiskt vinäger mysmatchen..jisses vad gooood!

  4. maya 27 september , 2011 den 18:05 #

    ja här fann man nåt som jag gillar =)

  5. Bullmamman 28 september , 2011 den 06:27 #

    så fina saker!

  6. Emelie - Mamman som älskar vitt 28 september , 2011 den 09:48 #

    sv. Okej 🙂 då har vi båda flytt att se fram emot, hihi 🙂
    Ja, vissa klassiker går ju aldrig att slås som man måste baka igen, igen och igen.

    Åh, jag fullkomligt älskar Mynte serien. Ska försöka införskaffa mig lite eftersom då vi flyttat =)
    Kramar!

  7. Vivi 28 september , 2011 den 10:20 #

    De var ju faktiskt billigare än jag trodde ! En pajform hade man velat ha och små ”suffléformar” och …. 🙂

    Jag har fått en hel del frågor om erbjudandet så nu har jag skrivit en hel sida med erbjudanden 😛
    Jag är lite utav en SPAfantast, det blir faktiskt minst 2 ggr om året har jag märkt och det är ju sååå mysigt. Det bästa är att det faktiskt inte behöver kosta skjortan heller 🙂

    Jag jobbar som uthyrd receptionist, har varit på samma ställe i övr 2½ år nu.
    Jag trivs någorlunda, men det är tyvärr vääääldigt lite att göra.
    Nackdel= dåligt självförtroende & seghet, fördel= kan blogga på arbetstid 🙂

    KRAM!

  8. Blopparna-Emmy 29 september , 2011 den 19:14 #

    Så otroligt fina och mysiga saker!

Kommentera

