Dags för en jobbhelg!

24 Sep

Då var det dags att bege sig ut på sjön för ännu en jobbhelg. Jag gav mig ut igår, fredagar är inte längre mysdagar såvida jag inte är hemma vill säga. Jag har allt blivit lite bortskämd här med min långledighet och känner mig inte alls redo att gå tillbaka till jobbet. Har varit ledig nästan 3 veckor förutom ett inhopp på 3 dagar. Dock ska det bli väldigt kul att träffa alla igen, det är ju ändå underbara kollegor man jobbar med!

Men jag kan inte låta bli att längta tills jag kommer hem igen. För då väntar Karlskronas Oktoberfest som hålls av Fox and Anchor, Karlskrona Humorgala(ännu en gemensam födelsedagspresent till/från mig och gubben, mer om det nästa vecka), gubbens födelsedag, Torgfest med närproducerad mat och biokväll med tjejerna! Självklart ska det packas inför flytten med!

 

2 svar to “Dags för en jobbhelg!”

  1. Jouline 24 september , 2011 den 19:12 #

    Hihi tack så mycket, ja dom blev goda 🙂 ha en fin kväll nu
    kram kram

  2. Vivi 26 september , 2011 den 10:53 #

    Jobbar du på båt, vad roligt! Vad gör du där ? Förstår att det kan vara lite segt ibland, men själv tycker jag ändå det låter jättespännande 🙂
    Hoppas helgen varit bra trots jobb ! 🙂
    Kram

Kommentera

