Sötaste baklådan

20 Sep

Denna baklåda köpte jag i butiken Mique när jag var uppe i Sthlm. Jag har tidigare haft en mindre låda för alla mina muffinsformar och dekorationsmallar men nu när jag köper fler och fler formar behövde de en större låda. Vad passar då bättre än denna låda? Den är stor, rymlig, otroligt söt och blir din för bara 99 kr!

 

25 svar to “Sötaste baklådan”

  1. Jennilie 20 september , 2011 den 16:38 #

    Sv: men kul att du gillade dem i alla fall 🙂
    Och Igår gjorde vi en liknande gratäng här hemma med inspiration från din vi hade dock inte köttfärs också, och vitlök 🙂

  2. Mette 20 september , 2011 den 17:00 #

    Du kan ju ååååka till Sickla 😉 Jag ska gå chokladtillverkningen!

  3. camilla 20 september , 2011 den 18:03 #

    lät som en kanontid du hade i stockholm:)
    åå tack vad glad du gör mig 😀
    haha kan tänka mig det:P lakrits o choklad hör inte ihop:P
    denna helgen har jag träffat vänner, tränat, vart på fotboll o tipspromenad o mest tagit de lugnt 🙂
    hur mår du idag?
    kraam

  4. Carro 20 september , 2011 den 18:05 #

    Den var verkligen supersöt!

  5. Nathalie 20 september , 2011 den 18:33 #

    tack<3 jag hoppas jag klarar det!

  6. Sandra 20 september , 2011 den 18:47 #

    Nej så söt!! Hur fin som helst 🙂
    Ja, jag behövde liva upp det hela kände jag och vad är då bättre än sommarbilder? Jag längtar med till nästa midsommar, det är något jag älskar. Men så är jag ju traditionsnörd haha.
    Haha vi kan verkligen vara som guldfiskar och simma in i det där glaset gång på gång 😉 Nej det finns så extremt mycket man svurit att man aldrig ska göra om men man gör ju det.. på något vänster.

  7. Goda frestelser 20 september , 2011 den 19:00 #

    Javisst gör det 🙂 Har inte vart på mässan i helgen, haft fullt upp med att bli firad 😉

  8. Johanna 20 september , 2011 den 19:22 #

    Nej jobbar inte för party lite, säljar biten är inte min grej… och mitt jobb på 100% räcker…men skall på visning och köpa en massa ljus till vintern 🙂

  9. Emelie - Mamman som älskar vitt 20 september , 2011 den 20:04 #

    HIhi, ja Malte är mammas gosis… 🙂 å pappas förståss.
    ja, blä dom va inge goa…

    Vilken söt låda, passade super med bakformar åsånt!
    Kram Å fortsatt trevlig kväll…

  10. Jonnie 20 september , 2011 den 20:09 #

    japps en son och en dotter 🙂 ja de blir ju lätt så 🙂

  11. kajsa 20 september , 2011 den 20:14 #

    Supersöt! 😀

  12. haha ja otroligt nog finns de dom som lyckas 😉
    uj uj vilken fin låda!
    kramis

  13. Anna 20 september , 2011 den 20:22 #

    sv: ja men visst är dom ! helt outstanding, men dom kostar ju endel också :/

    supersöt låda du införskaffat, haha !

  14. Erika 20 september , 2011 den 20:32 #

    Vilken gullig!

    Sv. Jag gillade pollysarna, men orginalet är som vanligt bäst =)

  15. Tessie 20 september , 2011 den 20:32 #

    Super fina och gulliga små saker det fanns i den lådan, wohooo! 🙂

    sv: Jag tror nog att det kommer bli uppskattat med 🙂
    Nej, jag har ALDRIG tidigare gjort ett scrapbooking kort faktsikt! 🙂

    Jaaa, vad roligt det ser jag fram i mot att se recept på.
    Kram

  16. Fraj 20 september , 2011 den 20:41 #

    Haha jag tycker det är så udda! 😀 Men man ska ju passa på – som halva Tyskland verkade göra! 😉
    Inte så härligt om man har bråttom någonstans bara, kön gick från macken och ända ut på vägen… 😉

  17. elin 20 september , 2011 den 21:27 #

    Gu så söt den va! 😀

    Hehe, jaaa. Faktiskt så blev jag sjuk förut när jag åt såna där brustabletter med C-vitamin. Fick ont i huvudet av dom. Men av dessa känner jag mig bara piggare! 🙂
    Kramar!

  18. Barnens Hjältar 20 september , 2011 den 21:34 #

    Tack, det är verkligen skönt att vara hemma igen 🙂

  19. Lisen 20 september , 2011 den 21:58 #

    vilken fin!
    har du något tips på nåt enkelt och gott jag kan baka till ett veckomöte? 🙂
    kram

  20. Jouline 20 september , 2011 den 22:03 #

    Ohh.. så gullig låda 🙂

  21. Martina 21 september , 2011 den 07:49 #

    vilken ursöt låda. Passar dig perfekt. Hoppas allt är bra med dig. Kramar

  22. Lina S 21 september , 2011 den 13:22 #

    Grymt söt!!

  23. Pernilla 21 september , 2011 den 13:38 #

    Åhh såå söt 🙂

    Mm skönt att vaccinationen gick bra, pojkarna skrek knappt. Men lite feber nu i efterhand har dem fått, men det kan man ju få. Så idga sover dem mest…

    Ha en bra dag, kram.

  24. Vivi 21 september , 2011 den 15:03 #

    Åhhh så söta ! Hi hi ..jag vet ett par burkar som skulle passa till lådan, gav min vännina sådana, kika här om du är nyfiken (har du pengarbrist eller platsbrist kan det dock vara farligt att kika)

    http://shop.nostalgeek.se/products/266-platburkar-2st-set.aspx

  25. Sara 21 september , 2011 den 20:42 #

    Sött! 🙂

Kommentera

