Hemma från en härlig och intensiv helg i Sthlm

19 Sep

Jag måste ju meddela att jag är hemma från Stockholm igen! Kom hem igår kväll och efter att ha mumsat i mig lite Wasabinötter(söta gubben hade handlat med sig från min favvobutik Pistachio i Helsingborg)) däckade jag i sängen efter en intensiv helg. Istället för att bomba er med ett långt textinlägg om vad jag haft för mig så får det bli punktform!

  • Onsdag- Anlände till sthlm, fikade med gamla kollegan S och åt en lyxig kräftmiddag (självklart egenfiskade) hemma hos fina pappa.
  • Torsdag- Jag tog en egodag och åkte till Farsta Centrum och Nacka forum(de köpcentran som jag växt upp med och som har allt!) för en rejäl shoppingdag. Garderoben för hösten är fixad! På kvällen bjöd mamma på en god födelsedagsmiddag på Happy India.
  • Fredag- Fika och lunch med gamla kollegor på Panini(mitt gamla jobb). På kvällen träffade jag Marcus”Slipsen” för att se The Arks sista spelning.
  • Lördag- Sveriges bageri- och konditorimässa med bästa vän J som sedan bjöd på födelsedagsmiddag på italienska Luigi på Söder. Ett glas vin på vårt ställe Tiffanys avslutade kvällen.
  • SöndagFika med J på Café Voltaire i Farsta och sedan släktmiddag på italienska Pizzicato. Därefter mot flyget hem!
9 svar to “Hemma från en härlig och intensiv helg i Sthlm”

  1. malin magdalena 19 september , 2011 den 21:52 #

    Svar: Härligt för mer oemotståndliga recept-inlägg är på ingång – håll utkik! 😀

  2. Marcus Å 20 september , 2011 den 07:36 #

    Du hade verkligen en underbar vistelse i Stockholm hör man ju! 😀

  3. sara 20 september , 2011 den 08:42 #

    det låter som om du inte hade alls kul 😉 haha! sååå härligt!!!

    det är bara o ge dig ut i skogen så hittar du massor! bokskog helst inte gran 🙂

  4. Linda-Mamma till Alfred 20 september , 2011 den 09:20 #

    Åh vad härligt du haft det tjejen!
    Haha ja eller hur en med Dregens melodier på;)Joooo jag tänkte OLW´s Kebebdrömmen chips eller så kan du välja ngn annan utav finalisterna;) Jag har nämligen redan tjuvsmakat Kebabdrömmen;)

  5. Fina Frun 20 september , 2011 den 10:10 #

    Vilken toppenhelg!

  6. Vivi 20 september , 2011 den 11:57 #

    Välkommen hem !
    Det verkar ha varit en riktig toppen helg, du har ju tom varit i närheten av mina gamla trakter (bodde i Sköndal i nästan två år :P). Jag tycker själv det är så himla roligt att återvända till STHLM även om jag bara bodde där i 3 år, älskar att gå och shoppa i galleriorna ! 🙂

    Joup, du blev min inspiration i helgen, ett recept på laxbakelser blev det 🙂
    Kram!

  7. Vivi 20 september , 2011 den 11:59 #

    Ps tack för komplimagnen om bröllopsfotona 🙂 ds

  8. Patricia 20 september , 2011 den 13:15 #

    Nej det är så trist att inte må bra och att inte orka något. Gosh, nej ingen läkare. Blir nervös av bara tanken. Gick ju nyss till läkaren med nacken i alla fall, ett pluspoäng till mig. Och om jag skulle gå dit igen så känns det som om jag skulle komma för ofta dit.

    Hur mår du sötnos? Är du ledig ett tag nu?
    Kram

  9. Maja 20 september , 2011 den 13:15 #

    Ja det är skönt! Speciellt nu, när man har fullt upp med bilder, och träffa vänner!
    Har du kanske något tips på vad man kan baka med en 3-åring, som är enkelt och inte behöver en elvisp? 🙂 KRAM

Kommentera

