Mias Saftiga Chokladmazarin

24 Aug

Nu är det ju så att jag inte har skrivit här på ett väldigt bra tag. Och det ber jag så mycket om ursäkt för till alla, både er läsare och Eleonore. Men det hände en hel massa saker i mitt liv innan och under sommarlovet, o man nu kan kalla det ”en massa” saker vet jag inte men i alla fall. För er som vill veta mer kan ni ju bara klicka er in på min blogg och läs mer…

Men för er som nu är här för fikats skull, tänkte jag nu berätta att jag är en Mazarin hatare, okej tänker ni, intressant? Nä inte riktigt, men tänkte mest att bara för att jag hatar dem så behöver de ju faktiskt inte bannlysas. Det finns ju dem som gillar den lilla söt (eller inte) saken. Hehe.

Saftig Chokladmazarin

Naturligt glutenfritt

Ingrediens till 22 st:

24 svar to “Mias Saftiga Chokladmazarin”

  1. Johanna 24 augusti , 2011 den 15:03 #

    owen bröderna? 🙂

  2. Johanna 24 augusti , 2011 den 15:12 #

    haha det var därför jag inte hängde med…
    ‘Har inte sett så mkt med dem så kan inte säga så mycket 🙂

  3. Diana 24 augusti , 2011 den 15:20 #

    Hihi, jag är ingen lover av mazariner heller… totalt överskattade. 🙂

  4. Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! 24 augusti , 2011 den 15:34 #

    tack! 🙂
    det är från lindex!:)

  5. Michaela Veritas 24 augusti , 2011 den 15:36 #

    Bilder på det kommer! 🙂
    Jaa det var en himla tur!

    Kram
    Michaela Veritas

    KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BRUDEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! 😉 JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA 😉

  6. Victoria Eklund 24 augusti , 2011 den 16:00 #

    Sv: haha ja men precis 😀

  7. Nathalie 24 augusti , 2011 den 16:37 #

    ja dom blev jättegoda.. fick dock inte så många för jag gav bort dom i en söt låda till en kompis i present ^^ vilken bra blogg du har av de lilla jag sett hittils, ska kolla lite mera faktiskt 🙂 hihi kram

  8. Pernilla 24 augusti , 2011 den 16:56 #

    Hmm blir det första veckan i september du menar då? Paul börjar jobba den 5 så då blir jag själv om dagarna så hade varit bättre med en helg för våran del…om du/ni kan någon?

    Ha det bra, kram.

  9. MMEELI.SE 24 augusti , 2011 den 17:06 #

    sv: Jaa man blir så nostalgisk! 😀

  10. Leila 24 augusti , 2011 den 18:25 #

    Ja visst var det fint 🙂 Har aldrig haft ett kakfat innan så nu tyckte jag det var dags 😉 hehe
    Hur har du det idag vännen? Hoppas att det är bra!
    Nja, det gick sådär på ”uppkörningen”, jag hade ju verkligen trott att jag skulle få göra som en riktig uppkörning med alla delar typ; säkerhetskontroll, backning, landsvägskörning m.m., men det enda jag fick göra var att köra runt i stan i 80 minuter 😦
    Kände mig rätt besviken och inte så mycket klokare efter det…
    Massa kramar

  11. Malin & Prinsessan 24 augusti , 2011 den 19:40 #

    Inser nu att jag glömde svara dig för ett par dagar sedan 🙂
    Men kaffemuggen du frågade efter hör inte hemma i mitt kök utan fanns på caféet vi var, men jag skulle gärna äga serien själv, superfin 😀

    Kram!

  12. LIENE 24 augusti , 2011 den 20:41 #

    sv: Ja, så himla fint med gamla hus:D

    Så gott det ser ut!

  13. Emelie - Mamman som älskar vitt 24 augusti , 2011 den 20:55 #

    Hihi, kul du gillade FIKA-brickan. Det är faktiskt jag själv som gjort den för några månader sedan, perfekt för en kopp eller två 🙂 NU blir det leila 😀 tror temat var choklad…. kraaam hoppas du haft en fin dag:)

  14. Filippa 24 augusti , 2011 den 20:55 #

    Svar. Oh, håller med. Finns inget bättre än känna sig lycklig och glad 🙂

  15. Annika 24 augusti , 2011 den 20:56 #

    Åååååå va gott!

  16. Linn 24 augusti , 2011 den 21:00 #

    sv: tack! jag är väldigt förtjust i det! haha.

  17. Emelie - PT och kostrådgivare 24 augusti , 2011 den 22:20 #

    Sv: Ja, jag levde på dem när jag bodde i Brasilien 🙂 UNDERBARA!

  18. cezzelie 24 augusti , 2011 den 22:37 #

    sv; Jo visst 😛 Jag har lagt upp men det är lite kassa bilder 😛

  19. vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg 24 augusti , 2011 den 23:11 #

    sv: ja jag älskar verkligen ryggen på den toppen 😀

  20. Maria 24 augusti , 2011 den 23:13 #

    Har svarat på ditt mail nu 🙂

    Jaså Kalmar!? Det visste jag inte! Vad händer där? 🙂

  21. yasmine modell mamma och fru 24 augusti , 2011 den 23:34 #

    ja visst är dom.
    hoppas din kväll är bra kraam

  22. Erika 25 augusti , 2011 den 04:57 #

    De där mazarinerna ser goda ut =)

  23. therese 25 augusti , 2011 den 11:44 #

    aha men så kul då! jag har haft en fransk bulldog förut och kan inte annat än att älska dem och alla som träffar dem älskar dem med, de har världens skönaste personligheter! sociala,trevliga alltid glada!
    De vill gärna vara med överallt och blir typ ledsna om de inte får ligga i soffan och gossa =)
    När har ni tänkt köpa hund?

  24. JD | sextiofem kilo ska bort 25 augusti , 2011 den 17:12 #

    Ååå galet gott 😀

Kommentera

