Toppenvecka med massa trevliga möten

27 Apr

Jag har otroligt härliga dagar framför mig nu innan det är dags att gå på båten igen på söndag. Jag ska hinna med en trevlig fika med P från jobbet imorgon. På fredag kommer det troligtvis hända en rolig grej med tjejerna från Nöjesgalaxen( ledtråd, det är kallt och gott och kommer i mängder). Mer avslöjas på fredag! Sen på lördag får vi besök från härliga Pernilla för en glassfika på Glassiären! Ska bli så skoj att träffas igen. Jag lovar att ni ska få se bilder på de stora glassarna som ni så gärna vill de.

Just ja på fredag blir det en mysmiddag med gubben också, det vankas Sushi( som jag suktat efter enda sen balen då jag provade det första gången) och vin på balkongen i solskenet!

Jag hoppas också att värmen håller i sig så man kan njuta av solens strålar i shorts och sommarklänningar ett tag till.

24 svar to “Toppenvecka med massa trevliga möten”

  1. Jenny 27 april , 2011 den 17:35 #

    Måste bara tipsa om alvestaglass nya vårnyheter de har fått en jättegod kokosglass och en COCA COLA glass hur gooood som helst! När man öppnar paketet känner man bara lukten av varma sommardagar med iskall coca cola/slush! Du måste testa den, finns på ica maxi!

    http://www.alvestaglass.se/glassar.html

  2. Jenny 27 april , 2011 den 17:36 #

    http://www.testwebben.se/3335/Filer/Graddglass/Stora/COLA.jpg här har du bilden förresten

  3. rovis 27 april , 2011 den 17:40 #

    söt blogg 🙂

    haft en bra dag ? kram.

  4. Caroline 27 april , 2011 den 18:07 #

    sv: hihi 🙂 allt bra?

  5. Johanna 27 april , 2011 den 18:41 #

    Ja hela påsken var underbar, fick många fina bilder med mig hem! 🙂

  6. camilla 27 april , 2011 den 19:35 #

    åå jag ser fram emot o se bilderna från glaciären 😀
    Hoppas du får en kanon kväll 😀
    kram

  7. Johanna 27 april , 2011 den 19:38 #

    svar: man kan ju alltid hopppas 🙂

    kram

  8. Barnens Hjältar 27 april , 2011 den 19:43 #

    Åh vad gott med glass. Jag frös Cola Zero i glassformarna, det var gott 😉
    Ja jag tyckte med det var dyrt men nästa gång jag skall till IKEA i andra ärenden skall jag köpa de billiga där.!

  9. Emma 27 april , 2011 den 19:48 #

    sv: Ja vi hade en toppen kväll! :)<3

  10. Annika 27 april , 2011 den 20:34 #

    Åååå va spännande!

  11. Carro 27 april , 2011 den 21:10 #

    ååå, jag vill med ha sushi, var evigheter sedan jag åt det!

  12. Pernilla 27 april , 2011 den 21:19 #

    OK då ses vi där, tror vi ska hitta =)

    Men bestämde vi inte på lördagen den 30?? Du har skrivit söndag i det inlägg. Vill ju ej komma på fel dag…hehe!! Ska bli gott med glass och det ska bli trevligt att träffa dig igen =)

  13. Twiggy 27 april , 2011 den 22:01 #

    Tack snälla du:) Jag får alltid sådan panik och tror att allt jag skriver är dåligt!

    Mm, idag frös jag inte i solen, men jag satt på balkongen i lää så det var super skönt:) Hoppas hoppas att det håller i sej.

    Stor kram

  14. Lajna 27 april , 2011 den 22:07 #

    Åh.. magnum vision.. eller vad den heter nu för tiden – vitchoklad och jordgub är min favorit 😀

    Sv: Jag sitter faktiskt på balkongen och skriver nu. Det är så härligt och fridfullt nu på kvällen.. svalt och skönt efter joggingrunda dessutom 🙂

  15. Pernilla 27 april , 2011 den 22:07 #

    Haha gör så =)

    Vi kommer på lördag runt halv ett-ett, ska bli såå skoj =)

  16. Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* 27 april , 2011 den 22:09 #

    Kanske en testpanel för årets nya glasnyheter? En vild gissning! Blir spännande o se vad ni ska hitta på. 🙂

    Kramar

  17. Sandra 27 april , 2011 den 22:24 #

    Å vad gott med sushi! Var alldeles för länge sedan jag åt det.
    Ja så är det ju ofta, det blir ju så när man pluggar eller får jobb att man ibland behöver flytta. Absolut, det är ju lätt att hålla kontakten och extra kul närman väl ses.

  18. Alicia 27 april , 2011 den 22:32 #

    Middag och vin på balkongen låter mysigt!
    Om jag åker neråt landet snart får vi styra upp en fika, det hade varit roligt! 🙂

  19. william 27 april , 2011 den 22:41 #

    den vita är så god:D
    älskar jordghubb & vitchoklad;D

    SV; haha aa det kan man säga;D

  20. Filippa 27 april , 2011 den 23:43 #

    Sushi låter mysko, vågar ej smaka!

    Svar: Ja, jag är nöjd med bilderna. Fint att fota nu när blommorna slår ut 🙂

  21. Martina 28 april , 2011 den 07:30 #

    Vilken vecka du har framför dig! Låter helt underbart med massa fina fikor och glassar. Ha en underbar torsdag. Kram

  22. Moa - I väntan på bebis ♥ 28 april , 2011 den 08:52 #

    Svar: Haha japp klart han njuter 😀

  23. LIENE 28 april , 2011 den 09:00 #

    sv: hehe, härligt då att du också satt inne och smaskade godis:D

    GLASS!<3

  24. Theres 28 april , 2011 den 10:07 #

    Tack =)

    Du får säga till när du smakat så man vet om man själv ska köpa dem 😉
    Händer det något kul på valborg :)?

Kommentera

