Glädjande glassnyhet!

31 Mar

Nu kan vi alla Magnum älskare andas ut. Igår släppte GBglass den glädjande nyheten att Magnum Double Caramel kommer tillbaka! Ett tag försvann den men efter påtryckningar från glassälskare kommer den tillbaka. Fr o m vecka 14 finns den i butik igen!

Denna glass är en underbar vaniljglass doppad i ett tunt lager choklad, täckt i karamell och doppad ytterligare en gång i choklad. Mums!

15 svar to “Glädjande glassnyhet!”

  1. malin 31 mars , 2011 den 18:18 #

    sv: absolut! och det är ju oehört mycket sånt numera!
    jag har ju redan tagit studenten… jag läser på universitet.. men min kurs slutar då!

  2. Linda - En Vimsig Mamma 31 mars , 2011 den 18:56 #

    oki vad kul =) fast de är ju roligar att jobba med själva företaget !! =) men då vet du ju lite om oriflame i alafall =) hur du testat deras produkter ? kram

  3. Emelie - Mamman som älskar vitt 31 mars , 2011 den 19:36 #

    Hehe, men det är nog bra vi har den egenskapen.. inte sant? Hehe undra hur det annars skulle gå om man kom hem med hur mycket som helst varje gång man tog en shoppingrunda! Åh, den är ju supergod=) !

    Ha en fortsatt fin kväll, kramar!

  4. Linda 31 mars , 2011 den 19:46 #

    Åh, den glassen är så jävla god!!

    Sv: Åh tack! jag mår mkt bättre idag 😀
    Idag har jag varit på praktik, städat och handlat ;p dudå?:)

  5. Frida 31 mars , 2011 den 19:52 #

    Mmm va gott med glass!

    Ja det var jättemysigt och annorlunda 🙂 Men det gick jättebra!

  6. Linda 31 mars , 2011 den 20:05 #

    Mm, så gott!! 🙂

  7. tess 31 mars , 2011 den 20:09 #

    Ja, den har jag saknat faktiskt!! 😀

    sv jag vet faktiskt inte vilka som kommer till ladies night i år, men jag ber till gud att martin stenmarck fortfarande är kvar iaf hehe 😉

  8. Alba 31 mars , 2011 den 20:14 #

    Sv; Det låter som en utmärkt ide! 😀 Hoppas den blir av!! 😀

    Aha, så ni bor i olika städer? Saknar du din mamma? 🙂 Tur att telefonen finns 😀

  9. Filippa 31 mars , 2011 den 21:28 #

    Aldrig ätit den 🙂

    Svar: Ja, middag blev lyckad. Det blev pasta och köttfärssås över som vi som lagade det fick äta. Vi lagar ju till två av våra klasskompisar. I vanliga fall brukar vi med få äta med inte den dagen. Omeletten vet jag inte, smakade aldrig räkstuvningen, inget fan av räkor ^^

  10. Alicia 31 mars , 2011 den 23:12 #

    Åh glass är nog det godaste som finns! Fast helst ska det vara hemmagjord gräddglass! 😀

  11. Fifi 1 april , 2011 den 10:58 #

    JA! Den där är en av mina favoritglassar!

  12. Maria 1 april , 2011 den 11:34 #

    Mums! Choklad och glass, det är inte fel det 🙂

    Ja det får du göra, den ligger ute i västertorp/mälarhöjden så det är en bit, beroende på vart din familj bor..
    Okej 🙂 erbjudandet kvarstår om ni skulle ändra er.
    Nej nu är jag hemhemma på heltid igen 🙂

    Kramar

  13. Pernilla 1 april , 2011 den 12:28 #

    Åhh såå glad jag blev, gillar den =)

    Men var har lakritspuck tagit vägen kan man ju undra…..

  14. Jasmine 1 april , 2011 den 20:54 #

    Den glassen är god! Kul att ha den tillbaka. 🙂
    Kram

  15. Jenny 3 april , 2011 den 20:00 #

    YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSSSS JAG ÄÄÄÄLSKAR DEN GLASSEN!!! Åhh, måste berätta för min broder nu, hahaha.. Vi avgudar den glassen big time 😉

Kommentera

