Testfredag summer edition v28: delicato outlet

12 Jul

20130711-125528.jpg

Under sommaren är det otroligt dåligt med nya produktnyheter. Min tanke var först att ta sommarledigt efter två veckors uppehåll men då kom jag på en ännu bättre idé! Varför inte testa på sommarutflykter?

Först ut i sommarspecialen blir Delicato outlet i Insjön utanför Leksand. I outleten säljs 2:a sortering av deras godbitar. Stora kartonger med biskvier, småkakor, delicatobollar, dammsugare, gammaldags kokosbollar etc. Alla deras klassiska bitar till reducerat pris för att färg eller storlek inte stämmer överens med standarden de satt.

Det var som att komma in i sockerhimlen! Jag kunde inte hålla fingrarna i styr och plockade en hel kasse med kartonger för 169 kr. Perfekt att frysa in!

4 svar to “Testfredag summer edition v28: delicato outlet”

  1. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 13 juli , 2013 den 16:28 #

    Sådant här kan vara himla trevligt:) Förstår att du köpte på dig en del. Skiljer priset mycket mot hur det kostar i butiker?
    Har ni en bra sommar?
    Kramar

  2. Alexandra - Pysselmaniker 14 juli , 2013 den 12:32 #

    Oj, vilken tur att det är lite för långt bort för mig, hade blivit väldigt farligt 😉

  3. Linda-Mamma till Alfred 14 juli , 2013 den 20:04 #

    Oh my så glad att du håller min fredags test vid liv, måste fan komma igång nu igen!!

  4. anette 19 juli , 2013 den 12:49 #

    Om du inte har lust att åka ända till Insjön för att gå på Delicato Outlet så har du också en outlet i Segeltorp i Stockholm.. Jag har sett skylten flera ggr när jag är på väg till min syrra som bor där ute. http://www.delicato.se/kontakt/cafe-o-outlet
    Mvh Anette

Lämna en kommentar