Ät macarons, inred med macarons

15 Aug

9 svar to “Ät macarons, inred med macarons”

  1. Fina Frun 15 augusti , 2012 at 13:23 #

    HM Home har jättemycket sött!

  2. cassie 15 augusti , 2012 at 15:34 #

    HEj jag behöver all hjälp jag kan få och förlåt om du inte vill ha sånt här
    http://luciferz.blogg.se/2012/august/hjalp.html#comment

  3. rhulth 15 augusti , 2012 at 17:51 #

    Väldigt söta inredningsprylar måste jag säga och jag kan tänka mig att de är väldigt Eleonore-iga :). Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, har haft lite semester och därmed även tagit lite semester från bloggen, jag hoppas att allting är bra med dig och Elsa. Jag läste om 2 månaders-kollen, allting verkar fint, jag är stolt över dig och Elsa är hur fin som helst.

    Sv: Jag har faktiskt instagram, rhulth heter jag även där, men är inte vidare aktiv eftersom appen endast fungerar på sambons telefon, men jag är glad att du tyckte att glassen såg god ut.

    Ja, jag märkte vad fort det kändes tomt utan tv, även om laptops och liknande fungerar, så är det ju inte riktigt samma sak.

    Nu ska jag försöka att vara lite mer aktiv i bloggosfären, jag har saknat dig <3.

    Puss och Kram!

  4. Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. 15 augusti , 2012 at 21:11 #

    Den där rosa kakburken är ju bara så fin!

    Hoppas du har en skön kväll!

  5. Coquina 15 augusti , 2012 at 23:02 #

    Massa fint =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina två tävlingar (Ib Laursen och kex) =)

  6. Jeanette♥ 15 augusti , 2012 at 23:29 #

    Finns så mycket fint på H&M nu:)

  7. Jeanette♥ 16 augusti , 2012 at 10:23 #

    Får hoppas jag kan få till det bra nu bara, så jag vågar visa upp det i bloggen:)

  8. madelein-sexbarnsmamma 16 augusti , 2012 at 10:51 #

    Åh vad tjusigt :-)
    Tack!!

  9. Fröken Josefine 16 augusti , 2012 at 21:55 #

    Så himla fina saker alltså!

    Ja den var riktigt bra. Helt klart en film i min smak :)

    Kram

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

