Hösten närmar sig

29 Jul

19 svar to “Hösten närmar sig”

  1. Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot 29 juli , 2012 at 14:11 #

    Visst blir de bortakämda.. Ja har sagt till dom som köper presenter hela tiden att de räcker nu.. Ja vill gärna köpa kläder Själv till honom..

    Sv
    Ja vill också gärna ha mina kilon kvar nu.. Om 10 kg så väger ja 47 o de va de ja vägde innan ja blev gravid.. Men ja vill gärna väga 57 vilket ja gör nu..
    Ja gick upp 23 kg och hade GALET mycket vatten i kroppen sista tiden…

    Kram

  2. cassie 29 juli , 2012 at 14:17 #

    Tack. Ja det ligger timmar och dagar bakom alla figurer. När jag börja för lite mer än ett år sen så kolla jag bara vad jag behövde för den figuren jag ville göra och då kunde det först ta nästan 2 dagar om jag satt uppe en hel natt och sen en dag att bugga den. Men nu viker jag på mig ett lagger så jag ha om någon vill köpa en figur eller köpa delar som e klara och bygga sj. Det tar nu ungefär 10-11 timmar för mig att vika runt 1 000 bitar på en dag. Så jag har ökat farten nu med allt vikandet. Men det finns många som vill att jag lär ut men det e lite svårt med att skriva så en kompis vill att jag hänger med han och jobbar på japanska event xD med 3D origami och bakning hihi

    Ja det e så skönt och längtar efter få köra igång med mina idéer och min familj tror jag kan komma långt men måste till större städer och då blir det stockholm för där har jag dom flesta vännerna och bästa släktingarn och alla spelningar och det så självklart tar jag stockholm hellre än gbg. Jag har stora mål att nå xD ska först jobba hos andra i stockholm och med tiden försöka starta eget med någon som e bra på papper och det ekonomiska för jag suger lite på sånt xD inte haft matte sen första terminen på gymnasiet. Men ska läsa up eng och matten för jag e en som måste ha koll vart pengar går och det annars blir det stressigt för mig. Såjag ska mest jobba med bakningen och det medans den andra ägaren jobabr typ lite i kassan och sånt och sen blir det att jaga lite mer personal som kan hjälpa en. Ja hoppas vi ses om några år i stockholm ^^ hade varit kul att träffas har följt din blogg ett bra tag nu xD

  3. Carro 29 juli , 2012 at 16:09 #

    hihi, jag köpte en sån hjärtform i fredags, fast vit, på gekås för typ 50spänn =)))

  4. Diana 29 juli , 2012 at 16:17 #

    Ska du ha stryk eller? ”Hösten närmar sig”…. NOOOOOOOOOOOOO! ;)

  5. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 29 juli , 2012 at 17:09 #

    Nej tack och lov blev det inte så mycket vatten här, men regnet öste verkligen ner hela dagen. De fina soldagarna verkar vara över:(

    Kramar

  6. Nej det var verkligen inte kul! Fy!. första gången för mig, sist slapp jag!..Skönt att det aldrig utvecklades till mer för dig..

  7. hilda fromm - tecknar 29 juli , 2012 at 19:35 #

    Nu har du chansen att ivnna ett egentecknat porträtt av andingen dig själv, en vän eller din motsvarande!
    gå in på bloggen och var med du också! :)

  8. LIENE 29 juli , 2012 at 19:38 #

    sv: Jättebra spelning verkligen:D

  9. Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥ 29 juli , 2012 at 20:50 #

    haha måste påminna mig själv om att inte gå in på din blogg när jag e små hungrig å sugen på massa götta ;)

  10. Cecilia 29 juli , 2012 at 21:33 #

    Hej! :) Ber om ursäkt för sent svar. Jag har inte haft tid att sitta vid någon dator så jag har inte kunnat svara, bara bloggat via mobilen :)
    Jaa visst var han söt vovven? Dock är det en fullvuxen liten herre ;) haha, en chiuaua, vet inte om jag stavade rätt nu men… hehe.
    Ja när man börjat tatuera sig så blir man ju beroende. Vad för några har du planerat och vad har du mer än den på magen?
    Vilken fin förlossningshistoria. Läste igenom den nu här, och hon är ju bedårande. Men det var en liten en, hade du haft otur kunde hon vägt 1,5 kilo mer ;) hehehe. Får hon inte tillräckligt med mjölk eller vill hon bara äta väldigt mycket? Förstår om det är riktigt jobbigt :/ Men beundrar ändå att du tar dig tid att blogga och testa saker och sånt :) Jag gör inte ens det för att jag jobbar, hehe.

    Kram

  11. Fröken Tö 30 juli , 2012 at 08:24 #

    Haha, det tog dock ett tag innan det helt sjönk in att det var han. För som sagt han är en grym musiker! Dock så är jag ändå ingen stor autografjägare, så det bidde ingen autograf.

    Böcker hör verkligen sommaren och de lediga stunderna till! Som till exempel 50 sätt att träffa den rätte som var precis så där lättsam som man ibland vill att de ska vara! Men bortsett från den, är det någon annan som du tycker att jag borde läsa? Ha en fin sommardag!

  12. Leila 30 juli , 2012 at 13:51 #

    Så mycket fina saker :) Jag har det lila hjärtat fast i 4 stycken små portionsformar o de är verkligen superfina :)
    Skulle inte heller tacka nej till kökshanddukarna med macarones på :P
    Hur mår ni alla idag? Här är det verkligen stekhett!, har precis hoppat ur duschen men känns som om man skulle behöva en till…hehe
    Var rädd om dig vännen! Kramis

  13. Sanna 30 juli , 2012 at 16:06 #

    Pax för elefanttermosen! Ursöt ju!

  14. Emma 30 juli , 2012 at 19:27 #

    Egentligen ska jag inte klaga då vår lilla sover 6-7 timmar varje natt och sen 3-4 timmar till efter morgonmatningen.

    Usch vill inte tänka på hösten :P

  15. Jessica 30 juli , 2012 at 20:25 #

    Hej =) jätte fin blogg. Hit kommer jag gärna flera ggr och hälsar på.
    Hoppas du får en bra kväll. kram

  16. Johanna 30 juli , 2012 at 20:57 #

    Ja det var synd, men förstår det skall vara sent med ljus och sånt, men hade man avrit smart hade man vilat middag på dagen, men så smart var man inte

  17. madelein-sexbarnsmamma 30 juli , 2012 at 22:41 #

    Vad fina saker, vilka bra tips.
    PS! Jag förlorade lösenordet när jag installerade om datorn :P

  18. jonna 30 juli , 2012 at 23:13 #

    !Älskar ungsformen

  19. Annika 2 augusti , 2012 at 17:27 #

    det är lite mysigt att hösten är på väg faktiskt :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

