Testfredag v 29: Maryland Big & Chunky

20 Jul

Tycke det är dags för en testfredag nu, är ju nästan en månad sen sist! Häromdagen köpte jag hem Marylands nyhet som är både större och med mer chokladbitar i. Äntligen har Maryland börjat bli en riktig chocolate chip cookie, chokladbitarna som är stora är otroligt goda och jag gillar att kakan blivit tjockare!

Jag har ju tappat det där med nyheter på marknaden lite nu, finns det något speciellt och kul som ni sett som ni vill se att jag provar och recenserar? 

 

3 svar to “Testfredag v 29: Maryland Big & Chunky”

  1. Merei 20 juli , 2012 at 17:32 #

    åh så gott!

  2. Pernilla 20 juli , 2012 at 20:47 #

    Får jag nog ta och prova =)

  3. Alexandra - kärlek på tallrik 23 juli , 2012 at 00:00 #

    De här låter mycket godare än de vanliga :) Jag har också tappat det där med att prova nyheter, gjorde det jättemycket ett tag! Vi får ge oss ut och leta lite i hyllorna ;)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

