Färg ger glada dagar

25 Jun

7 svar till “Färg ger glada dagar”

  1. IDAWA 25 juni , 2012 den 12:36 #

    sv: Åh, tack, vad glad jag blir! Försökte verkligen hitta en modell som var så enkel som möjligt och med så lite detaljer som möjligt. Har aldrig varit den här prinsessflickan, haha :) Ja, det var verkligen ovant. Kände mig som en helt annan människa. Men det var kul att prova på en kväll i sitt liv!

  2. ndailinda 25 juni , 2012 den 12:57 #

    Älskar färg, speciellt nu på sommaren :)

  3. carrå - mamma till Isabella och gravid 25 juni , 2012 den 13:21 #

    Pessimisten tror inte det, haha. Ja det är väl så, barnen som bestämmer :).

    Ja då får den snabba sig! ;). Vilket datum var det du hade utsatt?

  4. Katarina 25 juni , 2012 den 15:51 #

    Vilka underbara färger!
    sv: Tack! Och jag ser fram emot kort :) Mina pojkar fyller på torsdag, dottern på fredag. Du får pricka in en av dessa dagar ;)

  5. Annika 25 juni , 2012 den 22:22 #

    vad fina dom var! älskar färg , speciellt nu :)

  6. Fröken M 26 juni , 2012 den 07:12 #

    Glada färger i köket gör mig glad !!
    Dock har jag snöat in på att jag vill fylla mitt kök med gerbera – så nu ska jag bara spara lite pengar för att kunna sätta mina köksplaner i verket :)

  7. vivi 26 juni , 2012 den 09:36 #

    Verkligen inte ngt jag behöver lägga pengar på nu, men bålskålarna är galet snygga !! <3
    Så mycket fint det finns, man hade ju behövt hur mycket plats som helst egentligen :P
    Hur går det, ngn känning ännu ? Det är ju verkligen spännande som tusan även för oss läsare som följt dig så länge :)
    Jag ska skicka dig recept osv ikväll, sedan får vi se om du hinenr lägga upp dem ;) mihhii

    Sv: Ha ha … vad du är söt Eleonore, ditt svar om Hen… du är nog en lika diplomatisk person som jag är :)
    Kram !

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

