Kakor i massor med en egen kaksprits!

4 Aug

Äntligen har jag en! Äntligen har jag fått tag på en alldeles egen kaksprits! Denna fann jag på ett varuhus på ströget för ynka 99dkk. Otroligt fin och med massor av olika mönster! Här ska bakas kakor i mängder i höst!

Jag provade mig på att baka kakor i torsdags och använde grundreceptet i instruktionshäftet man fick med. Vilken flopp! Receptet innehöll alldeles för mycket smör och det blev en fettdrypande massa istället för kakdeg. Bättre lycka nästa gång!

2 svar to “Kakor i massor med en egen kaksprits!”

  1. Jennilie 5 augusti , 2011 at 12:40 #

    Sv: Hihi ja, jag älskar att ha det fint dukat, blir mysigare att äta då :)

  2. Carro 5 augusti , 2011 at 20:18 #

    Känner en som också köpte nåt liknande häromdagen och gjorde på det receptet man fick med och tyckte med det var rena floppen! :(

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

